PUDEŁKO PEŁNE NIESPODZIANEK OD DOZ.PL




Trafiło do mnie wyjątkowe pudełko. Jak widać nie byle jakie pudełko. Przepiękna szata graficzna przyciąga wzrok i ciężko przejść obojętnie. Precyzyjnie zawiązana wstążka w energetycznym pomarańczowym kolorze sprawia, że takie pudełko to fajny pomysł na prezent! 




Tym bardziej, że to piękne Pudełko Pełne Niespodzianek kryje w sobie 20  ( w moim akurat 21 :D ) wyselekcjonowanych mini produktów profesjonalnych kosmetyków: Vichy, Uriage, Pharmaceris, Eveline i wiele innych. ! 


Jak zdobyć Pudełko pełne Niespodzianek ? Wystarczy zrobić zakupy na DOZ.pl za minimum 250 zł przy zamówieniu z dostawą DHL lub InPost. Warto złożyć zamówienie wspólnie np. z koleżanką z pracy. Trzeba pamiętać tylko, że zamówienie nie może zawierać produktów leczniczych. I co jeszcze istotne... trzeba się spieszyć, gdyż ilość pudełek jest limitowana!

Co dokładnie zawiera to prześliczne pudełko możesz zobaczyć na poniższych zdjęciach.








Myślę, że takie gratisowe pudełko pełne mini produktów dołączone do zakupów to fajna opcja. To szansa na wypróbowanie produktów, które od dawna ciekawią, ale nie skusiły jeszcze do zakupu. To również szansa by uzyskać mini produkt idealny do torebki bądź na wyjazd z ulubionym kremem (akurat na myśli mam produkt Emotopic) :D. 



Mnie się to pudełko podoba. A Ty co o nim sądzisz ?




#pudelkodozpl

14 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, ale niestety nie robię zakupów na doz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna zawartość, chętnie przetestowałabym tą maseczkę z efektimy, pora zadbać o dłonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że pokazałaś zawartość, bo byłam jej bardzo ciekawa. Myślałam, że mniej rzeczy tam będzie, a tu miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, właśnie zamierzam zrobić zakupy na jesień , kupić witaminy, tabletki na gardło itp. takie które na pewno się przydadzą więc złożę zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawartość i piękne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym nie pracowała w drogerii mega by mnie ucieszyło takie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ogromne pudełko dobroci :D Ale mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te pudelko mozna przetestowac nie zname marki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.