MOJE ZAKUPY Z DROGERII ROSSMANN. PROMOCJA -55% DLA KLUBOWICZÓW




W Drogeriach Rossmann trwa promocja na kosmetyki kolorowe. Dla klubowiczów, przy zakupie trzech różnych produktów, rabat wynosi 55%. To dobra okazja by kupić to co się lubi lub wypróbować to co nowe i mocno ciekawi.

Przyznaje, że do Rossmanna miałam zamiar pojechać dopiero w weekend. Jednak byłam w pobliżu, więc postanowiłam sprawdzić co i jak. Oczywiście chętnych na tę promocję jest dużo więcej niż mogłoby się wydawać. Mały sklep plus ja z wózkiem to średnio fajny pomysł. Z każdej strony co chwila mnie ktoś popychał bądź przestawiał gdy chciałam się rozejrzeć. Na szczęście obsługa sklepu potrafi interweniować. Jednak ja ponownie już nie wchodziłam na dłużej w tłum zlokalizowany przy szafach. Skupiłam się na produktach ustawionych na obrzeżach bądź normalnie stojących na półce. I nie żałuję absolutnie.


Kupiłam jajeczka EOS. Jedno dla mnie (waniliowa mięta), drugie (jagoda) dla synka. Przyznaje, że oba są świetne. A w tej cenie to tylko brać! Wzięłam też pomadkę Alterra z myślą o tym by stosować na rzęsy, bo te w opłakanym stanie ostatnio. Może choć troszkę nabiorą mocy od tej naustnej pomadki ?


Z takiej typowej kolorówki wzięłam sprawdzony tusz do rzęs Lash Sensational marki Maybelline. Świetnie wydłuża, zagęszcza i idealnie rozczesuje a przy tym nie osypuje się w ciągu dnia. Naprawdę go lubię!


Postanowiłam też skusić się na hybrydy Shield Gel Polish. Te mnie ciekawiły od dość dawna, ale dopiero ta promocją do mnie przemówiła. Te buteleczki są ogromne! Wybrałam dwa kolory, które niebawem nałożę. Znasz te lakiery? Może warto kupić jeszcze kilka kolorów??


By zadbać o paznokcie postawiłam na produkty jednej marki. Nie miałam nigdy tych propozycji 4longlashes. Zresztą mało z tej marki miałam. Chcę solidnie wzmocnić paznokcie, bo moje aktualne to "ogryzki", takie są krótkie. Doprawiłam je podczas ostatnich porządków, chyba za mocne detergenty użyłam, oczywiście bez rękawic byłam :( Dziwnie mi w takich micro paznokciach. Mam nadzieję, że ruszą w dobrym kierunku, by tak było wzięłam dwie odżywki. Do pielęgnacji skórek też się coś znalazło. Jestem bardzo ciekawa jak te produkty dadzą sobie radę.


Jestem zadowolona z zakupów. Kupiłam sensowne propozycje kilku marek. Nie nakupiłam niepotrzebnych gadżetów "bo tanie". A Ty... skusiłaś się na coś konkretnego ?

5 komentarzy:

  1. Ja też kupiłam to co chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam w planach iść;) Ja się już nauczyłam sprzątać w rękawiczkach, no i nie myję naczyń;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamówiłam sobie małe zakupy w sklepie internetowym, z dostawą do domu, aby nie tłoczyć się w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niedaleko gdzie mieszkam mam taki dosyć ukryty Ross, w którym zawsze na promocjach wszystko jest i mało ludzi ;D więc jak najbardziej co chciałam kupiłam.
    daj znać jak te hybrydki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię eoski, promocje mniej bo nie lubię tłumów

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.