DRUGA EDYCJA CZEGO PRAGNĄ KOBIETY BOX BY DROGERIUM.PL



Czego Pragną Kobiety to pudełko z pełnowymiarowymi kosmetykami. Projekt ten powstał z pomysłu portalu Czego Pragną Kobiety i jest realizowany przy współpracy z drogerium.pl

Czarne jak smoła pudełko, czarna bibuła, nalepka z logotypem i turkusowa wstążka... wizualnie od początku bardzo mi się spodobało! Dbałość o szczegóły pierwsza klasa! Same zobaczcie !



Co zawiera pudełko jest określone z góry, czyli to nasz świadomy zakup! Spokojnie możemy przeanalizować, czy propozycje z pudełka to właśnie to czego potrzebujemy, czego oczekujemy. Gdy już stwierdzimy, że Tak, to jest to! można dokonać zakupu, o TUTAJ. Pudełko bardzo szybko do mnie dotarło, choć nie ukrywam, że ja i tak nie mogłam się go doczekać :)

 

W tym pudełku znalazły się takie oto pozycje:

  • REGENERUM regeneracyjne serum do paznokci, 5 ml
  • REGENERUM regeneracyjne serum do twarzy, 50 ml
  • BIOLIQ PRO intensywne serum rewitalizujące, 30 ml
  • REDBLOCKER płyn micelarny, 200 ml
  • SIMPLIC (2 saszetki), 30 g
Zawartość tego oto pudełka to produkty o wartości 120 zł, Ty możesz je kupić za 59zł + przesyłka. 

Produkty REGENERUM są mi właściwie nieznane. Uwielbiam ich balsam do ciała w spray-u. Gdy zobaczyłam, że w pudełku jest zarówno serum do paznokci jak i serum do twarzy ucieszyłam się. Z chęcią je przetestuję.



Intensywne serum rewitalizujące BIOLIQ od kilkudziesięciu dni prześladowało mnie w reklamach TV. Ta cudna konsystencja i obietnice producenta sprawiły, że zapragnęłam poznać ten produkt. Dlatego to, że ono się tu znalazło to genialna sprawa dla mnie.Przyjdzie czas na to serum... niech no tylko zużyję to aktualnie używane.


Płyn micelarny REDBLOCKER znam i śmiało mogę go polecić. Świetnie zmywa makijaż oczu, pozostawia skórę "wyciszoną", odprężoną i jednocześnie nawilżoną. To propozycja świetna dla wszystkich cer wrażliwych i naczynkowych, ale na skórze mieszanej, tłustej jak i tych ze skłonnością do suchości również dobrze się sprawdzi. Płyn nie podrażnia i nie szczypie w oczy! Ja go lubię.


SIMPLIC - wysokobiałkowy  suplement diety do przygotowania koktajlu, w dwóch wersjach smakowych - ciasteczko oraz wanilia+śmietanka - stworzony głównie z myślą o osobach, które kontrolują wagę. Ja póki karmię piersią tego nie zastosuję, ale moja druga połowa może da się namówić :)


To już wszystko. Ilość i jakość produktów na pierwszy rzut oka jest ok. I choć nie wszystko jest mi pisane (mam tu na myśli suplementy) to uważam, że koszt tego pudełka jest całkiem znośny, tym bardziej, że jego wartość jest dużo wyższa. Podoba mi się to, że kosmetyki to produkty pełnowymiarowe. 

A Ty co sądzisz o tym pudełku ? Podoba Ci się ? Czy może wręcz przeciwnie ?


6 komentarzy:

  1. mnie tylko płyn zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten box i fajna zawratosc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny zestaw pielęgnacyjny! Jeżeli ktoś od dawna planował wypróbować kosmetyki Regenerum to warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw skomponowała ta drogeria, podoba mi się i koszt boxu nie jest duży

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.