WAKACYJNY NIEZBĘDNIK KOSMETYCZNY



Lato. Było - minęło chciałoby się rzecz. Choć jeszcze trwa, to ja osobiście wyczuwam już jesień. Zimne wieczory, chłodne ranki, nawet spadające liście ostatnio już dostrzegłam. Nie lubię tego przejścia z jednej pory do drugiej. Jesień lubię tylko taką słoneczną, bezdeszczową. Kolorowe liście i smakowite dynie. O taką jesień to ja akceptuję :)

Jednak w temacie lata pozostaję jeszcze na moment i prezentuję #wakacyjnyniezbędnik :)
Można tu dostrzec fajną torbę plażową oraz wiele kosmetyków pierwszej potrzeby, które nie tylko latem się sprawdzają! 



Kostka Dove znana jest chyba każdemu. Według mnie to najpiękniej uformowane mydło na rynku! Ta wersja pachnie delikatnie owocowo. 

Żel pod prysznic z mandarynką i kwiatem Tiare. To dla mnie nowość zapachowa, ale bardzo w moim typie! Oby ta wersja była w stałej ofercie, bo pachnie naprawdę energetycznie! O kremowych zaletach nie trzeba mówić, no bo wiadomo... Dove tak ma!


Antyperspirant Dove Women Go Fresh w wersji Granat podbił moje serducho! Serio dawno nie miałam tak cudnego zapachu antyperspirantu i to w dodatku w tej formie. Przyznaję szczerze, unikałam tej postaci zabezpieczenia przed brzydkim zapachem, ale będę wracać, bo mnie urzekł cytrusową wonią... a i skuteczność ochrony mnie zachwyca!

Vaseline Petroleum Jelly. To małe opakowanie warto mieć, gdyż ma wszechstronne zastosowanie. Suchości, zadrapania, skaleczenia ... można ją nakładać na wymienione bez obaw.  A i ochronę przed pękaniem skóry daje, także w góry czy nad morze może się również ten produkt wybrać :)

Krem do rąk Derma SPA Intensive. to produkt, który na okrrągło mogłabym używać, nawet gdy potrzeby nie mam. Ale tak ładnie pachnie i zostawia aksamitne gładką skórę, że nie umiem go sobie odmówić. :)

Balsam do ciała Dove Derma SPA Goodness pachnie magicznie, ale te serie tak już mają! Jakiej bym nie miała, to faktycznie czuję się wSPAniale z tym balsamem. Dość dobrze nawilża, pozostawia aksamitnie gładką skórę. Taką jaką lubię! I to opakowanie szczególnie przypadło mi do gustu.

Toni&Guy Suchy szampon. To produkt, który jest moim punktem obowiązkowym przez cały rok! Ratuje mnie zawsze gdy nie mam czasu ogarnąć włosy gdy te wyglądają źle. Ten suchy szampon akurat mam po raz pierwszy, ale podoba mi się jego działanie i duża pojemność! 

Szampon Timotei. Gdy tylko zobaczyłam etykietę a na niej kokos już polubiłam ten produkt :) Skierowany głównie do włosów suchych i zniszczonych, bo zawiera mleczko kokosowe i wyciąg z aloesu. 

Żel pod prysznic dla mężczyzny Dove Men+Care Extra Fresh przyjemnie chłodzi w upalne dni, przetestowałam również na sobie :D... O dziwo nie zrobił mi krzywdy, tzn. nie wysuszył mojej delikatnej i wrażliwej skóry :)

Szampon + odżywka do włosów Dove Men+Care Fresh Clean. Produkt, który chłodzi :) ... nie wiem jak się spisuje na dłuższych włosach, bo nie próbowałam, ale te męskie do 2cm polubiły się z tym produktem :) 

Rexona Men Adventure. To produkt, którego design bardzo mi się podoba. Mężczyzna tez jest zadowolony, bo ładnie pachnie i dobrze chroni. A to jest dla niego najważniejsze!


Co myślicie o powyższych propozycjach ?
Lubicie czy unikacie ?
Dajcie znać!





8 komentarzy:

  1. ja też otrzymałam taki fantastyczny zestaw. z przyjemnością go testuję, a torba jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw jest rewelacyjny! Bardzo mnie ucieszył, szczególnie torba :)
    Żel pod prysznic z mandarynką kupiłam w Rossmannie na początku wakacji (ten duży 500ml), więc w sprzedaży jest na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też otrzymałam tą paczuchę i jej zawartość jest udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama też otrzymałam tą paczuchę i jej zawartość jest udana!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wakacyjne pewniaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw nie tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.