LIRENE - BRONZE COLLECTION BRĄZUJĄCA MGIEŁKA OLEJKOWA DUO-FORMUŁA Z BURSZTYNEM, CZYLI CZY ISTNIEJE SŁOŃCE W MGIEŁCE ?



Nigdy nie byłam zwolenniczką smażenia się bez opamiętania (pomijam czasy szkoły podstawowej) ;) Jednak nie lubię być blada,  szczególnie w ciepłe dni kiedy to więcej ciała stopniowo odsłaniamy. Z tej też przyczyny lubię stosować kosmetyki samoopalające i brązujące, które w szybki sposób pozwalają uzyskać mi pożądany efekt ładnej opalenizny bez smug i plam n.

Jakiś czas temu miałam okazję poznać działanie mgiełki brązującej Lirene. I powiem szczerze, że produkt tak mnie zachwycił swym działaniem, że kupiłam go już kolejny raz! Nie kosztuje wiele (24,99zł lub taniej w promocji) i można go dostać w większości drogerii. Ma dwufazową formułę, która to fantastycznie się aplikuje i rozprowadza. Prawdą jest, że aplikację najlepiej dokonać pod prysznicem lub w wannie, bo mgiełka rozpyla się również na wszystko w koło co otacza fragment, na który jest aplikowana. :) Atomizer działa sprawnie, nie zacina się. Mgiełkę wystarczy rozsmarować i poczekać moment by wchłonęła się w skórę. Wtedy nie musimy się martwić o żadne smugi czy też plamy na odzieży.


Co jest jej kolejnym atutem to fajny zapach. Tutaj na próżno szukać typowego smrodu charakterystycznego dla większości produktów tego typu. Zauważyłam, że po dwóch-trzech godzinach od aplikacji, kiedy temperatura wzrosła gdzieś w tle zaczynałam wyczuwać "poświatę" tego nielubianego zapachu. Dla mnie to nie problem, bo wtedy zawsze brałam prysznic. W tych dwóch - trzech godzinach od aplikacji mgiełka fantastycznie przyciemnia skórę. Już po jednej aplikacji widać różnicę po nałożeniu. Ostatnio specjalnie nałożyłam mgiełkę na stopy tak by było widać różnicę. :) Możecie to zobaczyć na zdjęciu poniżej. Jeśli chcemy pogłębić opaleniznę warto aplikować mgiełkę np. co dwa dni. Uzyskujemy dzięki temu efekt ładnej, brązowej opalenizny. 


Co mnie mile zaskoczyło to fakt, że aplikując ten kosmetyk otrzymujemy również pielęgnację. Skóra jest ładnie nawilżona, staje się miękka i gładka! Jak dla mnie bomba. :)


 
LIRENE - Bronze Collection Brązująca mgiełka olejkowa duo-formuła z bursztynem
"Samoopalająca mgiełka do ciała to innowacyjny produkt, który w luksusowy sposób pielęgnuje oraz pozwala stopniowo uzyskać złocisty odcień skóry. Dzięki dwufazowej formule mgiełki, produkt równomiernie się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, pozostawiając subtelny i piękny zapach na skórze. Zapewnia efekt idealnie opalonej skóry, bez smug i przebarwień już po kilku godzinach. Intensywność opalenizny zależy od ilości użyć.
Olej z karotki i ekstrakt z bursztynu stymulują skórę do odnowy, regenerują i przywracają jej blask, a nawilżający AquaCell zapewnia jej miękkość."
cena: 24,95zł/195ml


 
Skład/INCI:
AQUA (WATER), ISODODECANE, GLYCERIN, DIMETHICONE, DIHYDROXYACETONE, SODIUM CHLORIDE, CALCIUM GLUCONATE, AMBER EXTRACT, CITRIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, ASCORBYL PALMITATE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TOCOPHEROL, DAUCUS CAROTA SATIVA (CARROT) EXTRACT, BETA-CAROTENE, TOCOPHEROL, GLUCONOLACTONE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, PARFUM (FRAGRANCE), AMYL CINNAMAL, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, CINNAMYL ALCOHOL, CAPSANTHIN/CAPSORUBIN, CI 60725


Ja jestem bardzo zadowolona, że taki fajny produkt jest dostępny na rynku. Brawo Lirene!

Stosujesz tego typu preparaty ?
Miałaś już tę mgiełkę ?
Co o niej sądzisz ? 

5 komentarzy:

  1. super, bardzo ciekawy kosmetyk, chętnie sięgam po produkty samoopalające, teraz mają już dobrą jakość, nawet te tanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromną ochotę na tę mgiełkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię się opalać, więc myślę, że byłby to idealny kosmetyk dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.