PIELĘGNACJA PRZECIW ROZSTĘPOM W CIĄŻY ... KREM ZAPOBIEGAJĄCY ROZSTĘPOM WZMACNIAJĄCY STRUKTURĘ SKÓRY FOLIACTI™ PHARMACERIS M




Rozstępy w ciąży to temat drażliwy dla niejednej mamy. Jedna nie robi nic i ich nie ma, a druga wciera i niestety jest szczodrze obdarzona przez naturę nimi. Nie ma reguły, ważna jest nie tylko genetyczna skłonność do rozstępów, ale i indywidualne preferencje typu: waga, wiek, budowa, typ skóry itp.

Mimo, iż ciąża to fascynujący czas oczekiwania na cud narodzin i każda z mam czeka na swoje maleństwo z utęsknieniem to jednak warto by każda mama pamiętała również o sobie i zadbała o swoje ciało. Systematyczne smarowanie brzuszka, piersi i pupy oraz ud pozwala w dużej mierze uniknąć rozstępów. Uważam, że jednak lepiej dać od siebie coś więcej niż nie dać nic i później żałować! :)

Na rynku specyfików dla mam jest sporo. Można przebierać i wybierać, kierując się ulubionymi markami, preferowanymi formami danego specyfiku a także ceną. Myślę, że każda dla siebie coś znajdzie.


Obecnie jestem w ósmym miesiącu ciąży. Rozstępów nie zauważyłam, ale zaznaczyć muszę, że sumiennie wcieram w siebie (szczególnie w brzuszek i piersi) specyfiki dedykowane dla przyszłych mam. Mam świadomość, że moje ciało nie jest z gumy a w okresie ciąży następuje nadmierne rozciąganie włókien kolagenu i elastyny.  Uważam, że podstawą jest nawilżanie i odżywianie skóry, bo sucha skóra to większa tendencja do rozstępów.


Dziś kilka słów o specyfiku Pharmaceris z serii M, który to poznałam kilka miesięcy temu.

Wskazania:
Preparat zapobiegający powstawaniu rozstępów oraz wzmacniający strukturę osłabionej i nadwrażliwej skóry kobiet w okresie ciąży. Rekomendowany dla kobiet od 4. miesiąca ciąży, w okresie karmienia, a także osób z tendencją do wahań wagi ciała. Zalecenie stosowania preparatu od 4. miesiąca wynika z odpowiedzialności marki o bezpieczeństwo matki i dziecka. Sposób użycia: Aby utrzymać naturalną elastyczność skóry zagrożoną w czasie nagłego wzrostu masy ciała, krem należy stosować dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Może być bezpiecznie stosowany przez kobiety w ciąży, od II trymestru.

Działanie:
Receptura preparatu zawiera kwas foliowy działający kompleksowo na osłabioną skórę kobiet w okresie ciąży, przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, zwiększając elastyczność i zdolność skóry na rozciąganie.
Wzmacnia jej wytrzymałość, dzięki czemu zachowuje ona jednolitą strukturę pozbawioną rozstępów. Fitokompleks (zawierający aminokwasy, saponiny i alkaloidy) poprawia mikrocyrkulację i hamuje proces odkładania się tkanki tłuszczowej w miejscach szczególnie na to narażonych (brzuch, uda, pośladki i biodra) oraz wygładza skórę.
Olej bawełniany oraz witamina E zapewniają odżywienie, zmiękczenie i długotrwałe nawilżenie skóry suchej i napiętej.


Dla mnie ogromnym plusem jest to, że jest on w tubie, którą swobodnie można postawić, dzięki temu krem zawsze jest w gotowości do użycia. A używa się go bajecznie, bo nadaje się do stosowania nawet wczesnym rankiem. Konsystencja jest idealna, ani za gęsta, ani zbyt rzadka. Krem łatwo rozsmarować i naprawdę szybko się wchłania. Nie tłuści skóry, a fajnie nawilża ją! Nie powoduje żadnego dyskomfortu gdy zbyt szybko nałożę ubranie. Skóra jest elastyczna, aksamitnie gładka i miła w dotyku a dodatkowo delikatny zapach sprawia, że stosowanie kremu jest bardzo przyjemne. :) Jest hipoalergiczny, a dodatkowo często polecany przez ginekologów. Choć składem dla niektórych ideałem nie jest to dla mnie osobiście to naprawdę bardzo dobry krem, który skutecznie, póki co, dba o to by rozstępy nie pojawiły się! Jestem z niego zadowolona!


Pojemność: 150 ml
Cena: 30-45 zł 
Dostępność: apteki stacjonarne i internetowe, sklep firmowy Pharmaceris

W ofercie marki Pharmaceris jest jeszcze preparat zmniejszający istniejące rozstępy - być może ktoś miałby ochotę lub potrzebę sprawdzić.... oraz ujędrniający krem do biustu w okresie ciąży i karmienia. Sama chętnie sięgnę po krem do biustu, bo teraz to zapewne piersi będą przybierały na objętości chyba najszybciej ;)

Jakie macie doświadczenia z tego typu kosmetykami ?
Borykacie się z rozstępami czy Wasza skóra jest idealnie gładka i wolna od nich?

 

7 komentarzy:

  1. Używałam całej serii M Pharmaceris w ciąży i po. Byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć że ginekolodzy polecają ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że fajnie u Ciebie działa :)
    Ja ogólnie bardzo lubię Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kilka produktow do pielegnacji z tej firmy i byłam zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że jesteś zadowolona, ja już mam rozstępy i jestem z nimi pogodzona ale zawsze wato czymś się wspomagać , wybielić je i ujędrnić skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka rozstępów, ale na szczęście nie takich, które bardzo psułyby mi humor :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.