ZALANDO PO RAZ DRUGI !



Całkiem niedawno był wpis dotyczący Zalando i moich pierwszych zakupów w ramach projektu trnd. Kto nie widział / nie czytał może nadrobić zaległości TU.

Skorzystałam z prawa zwrotu i po 5 dniach roboczych licząc od następnego dnia po nadaniu zwrotu pieniądze były na moim koncie. Wybrałam inne spodnie ciążowe, tym razem troszkę w innym fasonie i z innym "systemem brzusznym". I muszę przyznać, że to naprawdę udany zakup!

Od razu powiem, że jakościowo i cenowo jest bardzo dobrze. Elastyczny panel na brzuch jest świetny, dobrze trzyma fason jednocześnie nie zmienia położenia. Można go też wywinąć tak by w ciepłe/upalne dni brzuszek mógł się wietrzyć a przy tym pas ten nie roluje się! Jeans jest elastyczny, ładnie dopasowuje się do sylwetki. Nogawki można zawinąć i tym sposobem wyregulować sobie ich długość. Spodnie nigdzie nie uciskają mnie i są naprawdę wygodne. I do tego mają świetny kolor, doskonały na wiosnę i lato. Poniżej kilka szczegółów, jednak uwierzyć musicie mi na słowo, że na żywo wyglądają znacznie lepiej. :)


Spodnie znajdziecie TUTAJ.

Podsumowując ... jestem zadowolona z całej procedury zakupu, ale również i zwrotu! Wszystko odbyło się bardzo sprawnie i bez problemów. Z pewnością wkrótce wrócę po kilka pozycji... wszak moja lista życzeń jest długa!



5 komentarzy:

  1. ekstra spodnie, super brzuszek, życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dokonywałam zwrotu. Nie było problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam 1 parę takich spodni - fajna sprawa.

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa takie spodnie :)
    Zapraszam do mnie http://mintroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.