MÓJ PIERWSZY RAZ ... Z ZALANDO !



Jako jedna z wielu dostałam się do projektu trnd dedykowanemu modzie #wiosnazzalando 
Zalando znałam wcześniej tylko "z widzenia", ponieważ kilka razy czaiłam się na jakąś torebkę, ale finalnie nigdy nie udało mi się żadnej kupić... bo niestety te najlepsze oferty szybko rozchodziły się.

Proces rejestracji jest bardzo prosty i szybki. Samo składanie zamówienia też jest błyskawiczne, pod jednym warunkiem ... że wiemy czego chcemy :)
U mnie etap wyboru był długi, wiele rzeczy podobało mi się, ale nie było mojego rozmiaru... do dziś mam kilka rzeczy w ulubionych z nadzieją, że szybko się pojawią w ofercie w odpowiednim rozmiarze.



Jak już udało mi się wybrać to czego chcę, zapłaciłam... i praktycznie po kilku chwilach w mojej historii zamówienia zauważyłam, że zamówienie zostało anulowane, ze względu na brak na magazynie. Co mnie mile zaskoczyło to fakt zwrotu pieniędzy na konto - był błyskawiczny! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim szybkim zwrotem należności. Brawo Zalando!

Po pierwszym anulowanym zamówieniu przyszedł czas na złożenie kolejnego. Starałam się szybciutko wybrać tę konkretną rzecz, bo wiem co było za pierwszym razem :) 
Na Zalando znajduje się tyle fajnych rzeczy, że naprawdę ciężko wybrać jedną! :)

Wybrałam, zapłaciłam... paczka do mnie dotarła. Nie w kartonie jak przypuszczałam, a w foliowej torbie. Na szczęście nic nie było uszkodzone. Zaciekawiona jakością i ogólnym wyglądem szybko zaczęłam pierwsze przymiarki. 


Spodnie ciążowe New Look Maternity, które wybrałam możecie zobaczyć na fotkach. Mają one obniżony stan. To wygodne rozwiązanie, idealne na ciepłe i upalne dni. Przyznaję, nie miałam wcześniej takich spodni i mile się zaskoczyłam takim rozwiązaniem. Spodnie ogólnie dobrze się prezentują, podoba mi się ich jakość i kolor. Mają fajny, modny design. Nogawki można podwinąć, można zostawić takie "postrzępione". Jednak po przymiarce i przeglądnięciu się w lustrze stwierdziłam, że te spodnie są dla mnie zbyt dopasowane. Brałam je głównie z myślą o ciepłych majowych i czerwcowych dniach, a ja już teraz nie czuje się w nich komfortowo i dlatego postanowiłam, że skorzystam z darmowego zwrotu towaru. To z pewnością atut sklepu, bo dzięki takiej opcji częściej można "zaryzykować" w przypadku nieznanej nam rozmiarówki. Jak dla mnie bomba!  


Także aktualnie testuję wszystkie funkcje sklepu. I powiem Wam szczerze, że póki co to wszystko tak sprawnie działa, że już zauważam moją ogromną sympatię do Zalando! 
Dokumenty zwrotu otrzymałam razem ze spodniami, więc wystarczyło tylko kliknąć w sklepie zwrot towaru i podać kiedy chcę by kurier odebrał paczkę. Ma być w poniedziałek... zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.


Teoretycznie gdy paczka ze zwrotem dojdzie do Zalando, tam zostanie sprawdzona i jeśli będzie wszystko się zgadzało powinnam otrzymać zwrot pieniędzy (i bonu 100zł do ponownego wykorzystania w sklepie). 

To, że zrobię zakupy ponownie wiem już dziś. Zastanawiam się tylko czy iść dalej tropem "matki brzuchatki" czy może pójść w dziedzinę "akcesoria" :) Na szczęście mam kilka dni do namysłu :)


Robiliście zakupy na Zalando ?
Udało Wam się dobrać odpowiedni rozmiar spodni... ?
A może też korzystaliście z darmowego zwrotu ?

Dajcie koniecznie znać jak Wasze wrażenia!

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie robiłam zakupów na Zalando :) Spodnie ciążowe miałam, jedną parę do końca :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już korzystałam parę razy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie robiłam zakupów w Zalando, ale jestem zarejestrowana w tym sklepie :) Nie zdążyłam Ci nawet pogratulować, gratuluję ze skruchą :D śliczny brzuszek i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie robiłam zakupów ale sam sklep znam.. i lubię tam zaglądać :-) Spodnie faktycznie wyglądają bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię robić zakupy na Zalando :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodnie nie wiedzialam ze takie fasony teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, fantastyczne spodnie, jeszcze nie zamawiałam na Zalando

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Zalando jeszcze nie korzystałam, spodnie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupowania spodni przez internet to trudne zadanie, ale kilka razy udało mi się trafić z rozmiarem :) Zalando bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.