DOSKONAŁY NIE TYLKO DLA DZIECI ... EMOTOPIC PREPARAT INTENSYWNIE NATŁUSZCZAJĄCY DO CIAŁA



Z racji tego, że okresowo borykam się z suchą skórą ciała często szukam specyfików, które błyskawicznie ukoją moją skórę. Wypróbowałam wiele preparatów aptecznych i muszę przyznać, że większość z nich są naprawdę dobre i godne uwagi.


Stosunkowo niedawno "zauważyłam" serię Emotopic spod szyldu Pharmaceris E. Seria skierowana jest do skóry atopowej i suchej, polecana do stosowania zarówno u dorosłych jaki i u dzieci od 1 dnia życia. Receptury produktów zostały opracowane i przebadane dermatologicznie i klinicznie pod nadzorem dermatologów dziecięcych.

Jako pierwszy produkt, który postanowiłam sprawdzić to wielozadaniowy preparat intensywnie natłuszczający do ciała 3 w 1. Na pierwszy ogień postawiłam na jego wielozadaniowość, by sprawdzić tak naprawdę czy coś co jest do wszystkiego okaże się do niczego czy może będzie jednak inaczej. Można go stosować do kąpieli, mycia czy też natłuszczania ciała.


CZY PREPARAT SIĘ SPISAŁ ?

Konsystencja jest bardzo przyjemna i absolutnie nieproblematyczna. Na pierwszy rzut oka wydaje się gęsta, jednak pod wpływem ciepła dłoni zaczyna nabierać plastycznej konsystencji. Przyjemnie kremowa, szybko wchłaniająca się i łatwo rozpuszczająca. Dla mnie to ideał, który ulega przyjemnej metamorfozie w zależności od zastosowania!


KĄPIEL
Wystarczy ok. 2 łyżki preparatu rozpuścić w szklance ciepłej wody. Uzyskujemy wtedy mleczny "nektar", który świetnie natłuszcza ciało, jednocześnie delikatnie myjąc i pielęgnując skórę. Sposób użycia wydaje mi się być najbardziej odpowiedni przy dzieciątkach małych, które przede wszystkim korzystają z wanny i kąpieli w niej.

MYCIE 
Najbardziej lubiany przeze mnie sposób przeznaczenia. Wystarczy odrobina przyjemnie aksamitnego kremu nałożona na suchą bądź zwilżoną skórę a wtedy masowanie tym preparatem jest niesamowicie przyjemne. Moment dodania odrobiny wody jest wręcz boski, wtedy preparat zmienia się w mleczną emulsję, która pięknie nawilża ciało. Jak dla mnie bomba!

NATŁUSZCZANIE
Preparat można stosować jako mazidło do ciała, które doskonale je nawilża. Mała ilość rozprowadzona na skórze daje błyskawiczne poczucie komfortu i nawilżenia. Co fajne, preparat nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy, więc po aplikacji można po kilku minutach wskoczyć w ubranie.


Nie ukrywam, że lubię takie rozwiązania... tutaj mam produkt, którego zastosowanie mogę dostosować w zależności do potrzeb mojej skóry właściwie o każdej porze dnia i nocy. Preparat, który reguluje procesy odnowy naskórka, zmniejszając jego nadmierne łuszczenie. Wysoka, 18% zawartość lipidów i 32% zawartość emolientów, uzupełnia deficyty lipidów w cemencie międzykomórkowym, wzmacniając i zapewniając prawidłową fizjologiczną spoistość naskórka. Właściwości kojące i przeciwświądowe zapewnia olej canola oraz olej konopny, które wykazują medyczną skuteczność w pielęgnacji chronicznej suchości i atopowego zapalenia skóry (AZS), umożliwiając wydłużenie okresu remisji zmian. Szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze lepkiej warstwy.


Jego rewelacyjny skład jeszcze bardziej zachęca do stosowania. Sami zobaczcie ... (cytuję za producentem)
SKŁADNIKI:
Olej konopny – bogaty w witaminy (A,D,E), kwasy Omega 3,6,9 oraz NNKT (źródło kwasów: linolowego i linolenowego). Dogłębnie odżywia i regeneruje naskórek. Łagodzi świąd, podrażnienia oraz zaczerwienienia skóry.
Olej canola – wykazuje działanie łagodzące podrażnienia oraz posiada naturalne właściwości kojące, porównywalne z medyczną skutecznością produktów leczniczych, utrzymując wysoki stopień tolerancji i bezpieczeństwa odpowiedni dla dermokosmetyków.
Witamina E – posiada silne działanie regenerujące. Wbudowuje się w struktury błon komórkowych i lipidów cementu międzykomórkowego naskórka, odbudowując barierę chroniącą przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Masło Shea - olej z masłosza dobrze się wchłania i długo pozostaje w warstwach skóry. Sprzyja regeneracji i zmiękczaniu skóry. Zawiera witaminy E i F. Mimo dużej zawartości substancji natłuszczających nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Swoją strukturą idealnie naśladuje skład naturalnej lipidowej warstwy skóry, dzięki czemu ma działanie łagodzące i odżywiające naskórek.
Gliceryna - Jej silne działanie nawilżające związane jest z bardzo silnymi właściwościami higroskopijnymi. W wyraźny sposób poprawia elastyczność i miękkość naskórka.

Na koniec pragnę dodać, że skuteczność jest genialna!
• 100% nawilża
• 100% natłuszcza
• 92% zmiękcza i wygładza
• 92% łagodzi świąd i łuszczenie skóry
• 83% redukuje objawy szorstkości

Z całą pewnością jest to seria, której chcę przyjrzeć się bliżej w najbliższym czasie. Jestem też przekonana, że kompletując kosmetyki dla mojego "brzuszkowego" maleństwa, nie zabraknie serii Emotopic. Skoro coś, co sprawdza się świetnie na mojej skórze i mojego Synka a w dodatku mnie zachwyca nie tylko wydajnością i ceną ale przede wszystkim spełnionymi obietnicami to jest to tylko "punkt zapalny" by wypróbować resztę propozycji Pharmaceris E

Dostępność: apteki, sklep firmowy
Cena: w zależności od miejsca zakupu ok. 40-50zł/500ml



11 komentarzy:

  1. Bardzo by mi się przydał taki kremik, moja skóa ostatnio jest bardzo sucha

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny preparat dla mnie. Moja skora szybko się niestety przesusza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się spotykam z takim preparatem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten preparat :) Świetnie się u mnie spisał i zdecydowanie przyczynił się do zaleczenia moich łuszczycowych plamek na plecach. Teraz wszystkie poznikały, od sierpnia mam spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie, że preparat ten ma kilka zastosowań, że nie jest to tylko smarowidło, lecz można go również używać do mycia i do kąpieli :-)
    No o najważniejsze jest, że działa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, uniwersalny kosmetyk. Podoba mi się, że można zastosować go do mycia i do nawilżania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo suchą skórę i porządne nawilżenie to dla mnie podstawa. Emotopic z przyjemnością wypróbowałabym do mycia ciała. Jestem bardzo ciekawa jakby się u mnie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kosmetyki, które można używać na różne sposoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawy kremik ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.