PUDER MINERALNY TRYSTAL3 BRONZING MINERALS SUNKISSED VITA LIBERATA



Muszę dodać, że pierwszy raz skusiłam się na tego typu produkt w sypkiej formie, bo odkąd pamiętam wybierałam brązujące produkty w kompakcie. Jednak nie żałuję absolutnie swojego wyboru! Dla mnie ten puder mineralny to bronzer idealny!


Trystal3TM Minerals: pierwszy na świecie samoopalający puder mineralny!
Rewolucyjna, innowacyjna technologia Trystal3TM łączy natychmiastową mineralną opaleniznę z progresywnie samoopalającymi składnikami dając efekt wypoczętej twarzy trwający aż do 5 dni.
Trystal3TM Minerals łączy zalety lekko kryjącego pudru brązującego z natychmiastowym efektem i pudru mineralnego o nieskazitelnie naturalnym wykończeniu.
Formuła zawiera mikrokryształki, które odbijają światło, jest matowa i nie zawiera olejków, dzięki czemu cera staje się natychmiastowo świeża, gładka i promienna.
  


Puder mineralny Vita Liberata w odcieniu 01 Sunkissed to puder doskonały dla bladziochów, świetny na czas zimy, gdy słońca jest mało i skóra raczej nie jest skąpana w promieniach słonecznych. Jednak również świetnie się spisze w okresie letnim, gdyż efekt końcowy można świetnie budować. Mój odcień to wersja jaśniejsza, która ma bardzo ładny kolor! To odcień średniego brązu, który wpada raczej w ciepłe tony. Co fajne jest zupełnie pozbawiony drobinek i uzyskany efekt na twarzy jest półmatowy. Efekt uzyskany na twarzy jest rewelacyjny, buzia wygląda świeżo i promiennie, zupełnie jakby chwyciła kilka promyków słońca! Bardzo mi się to podoba!

Ogromnym udogodnieniem jest przemiły pędzel kabuki. Tak miękkiego i puszystego pędzla wcześniej nie posiadałam. Coś cudownego! Przyznajcie, czyż on nie wygląda cudnie ?


Puder dostępny w perfumeriach Sephora.


16 komentarzy:

  1. Sam bronzer jest świetny a pędzel mięciutki i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Pędzel uwielbiam a puder kocham.

      Usuń
  2. Uwielbiam samoopalacze tej firmy :) podejrzewam, że ten puder jest równie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic mnie nie zawiodło z tej marki.

      Usuń
  3. Mam go w planach, ale jeszcze się nie złożyło :) Wolałabym jakąś miniaturkę, bo ciężko go zużyć :)

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania 6 kosmetyków, w tym dwa ręcznie robione ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ;) Chętnie bym go zgarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie specjalnie mnie przekonał. Polubiłam się z bronzerem Lirene w wakacje i późną jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam go, jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się na niego w końcu skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wij bieden geneesmiddelen voor de behandeling van verschillende gezondheidsproblemen, met een geneesmiddel dat al met graan wordt toegevoerd kan de ziekte volledig te genezen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za mineralnymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.