MOJA KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH SEMILAC



Uwielbiam hybrydy! Dają mi ogromny komfort, nie odpryskują i ładnie wyglądają przez prawie trzy tygodnie od nałożenia. Właściwie tylko odrost zawsze mnie "zmusza" by nałożyć nowy kolor.

SEMILAC bardzo lubię. To od tej marki zaczęłam swoją przygodę z hybrydami. I nie żałuję! Moja kolekcja sukcesywnie się powiększała, pięć buteleczek nie przeżyło spotkania z kostką brukową <to moja niezdarność i pośpiech spowodowały ich nagłą śmierć i moją długotrwałą żałobę>. Na dzień dzisiejszy mam 15 kolorowych flakoników + kolejną bazę oraz top na "wykończeniu" :) Czas chyba udać się na zakupy :D


A tymczasem przyjrzyjcie się mojej kolekcji lakierów SEMILAC. Nie da się ukryć jakie kolory lubię najbardziej :) Czy odnajdujecie wśród buteleczek te, które same lubicie nosić ?









Do soboty 14.01.2017 do godz. 11 w sklepie SEMILAC robiąc zakupy możecie zdobyć limitowane lakiery Semilike Lazure Dream i Cherry&Berry. Kolory są naprawdę śliczne, więc może warto właśnie teraz złożyć zamówienie ?


23 komentarze:

  1. Sporo ich, ja mam tylko 1 sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czegoś trzeba zacząć. Jaki masz kolor ?

      Usuń
  2. Piękna kolekcja,Mardi był moim pierwszym lakierem,który kupiłam i jestem w nim zakochana po uszy do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mardi Gras jest piękny, uwielbiam go i ja :D

      Usuń
  3. Ooo piękne! Prócz Semilika 000 nie mam nic z Twoich lakierasòw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo kolorków z twojej kolekcji chętnie bym nosiła :) Zwłaszcza miętę i żółty neon

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolorek 128 bardzo ładny delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolekcja, niestety nie posiadam tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna kolekcja, też mam sporo hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezentacja, też uwielbiam lakiery Semilac <3 Na obecną chwilę mam coś około 20 buteleczek, część kolorów mi się powtarza z Twoimi :) Mardi Gras to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z większością z nich chętnie zapoznałabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękną gromadkę, najchętniej kupiłabym je wszystkie! Ja niestety cały czas nie mogę się przekonać do hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
  11. 000 i 034 mi się marzą <3 Mam tylko jeden kolor od Semilac :p

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem przyjemny zestaw, sporo czerwoności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja! Z chęcią wypróbowałabym niektóre z tych kolorków.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.