Home Sweet Home ... zapachowe umilacze i ich niesamowite formy



Zapach. Czynnik, który w mgnieniu oka potrafi wywołać skrajne uczucia. Gdy coś pachnie brzydko to w sekundzie wiemy, że ta woń nie przyciąga, a wręcz odwrotnie. Gdy natomiast coś pachnie ładnie zazwyczaj sprawia, że chcemy wąchać i niuchać przez dłuższą chwilę, a czasami nawet na okrągło :) Nic dziwnego, ładne zapachy przyciągają w swoją stronę. 

Jeśli szukacie zapachowych umilaczy do domowego ogniska w postaci świec polecam Wam zajrzeć TU. Znajdziecie tam również kosmetyczne cuda: urocze babeczki i mydełka. Zapewniam Was, że paczuszka takich cudowności jest pachnąc i aromat unosi się przez opakowanie. Nawet teoretycznie szczelny worek kurierski nie jest w stanie zatrzymać zapachów, które znajdziecie w asortymencie sklepu.

Wszystko prezentuje się cudnie. Świec wykonane z wosku palmowego są albo w zamykanym słoiku, które wyglądają uroczo, albo też w normalnym szkle. W ofercie są też takie w bryle, które również prezentują się perfekcyjnie. Za sprawą swojej "struktury" świeca w bryle genialnie wygląda na komodzie. 


Pomarańcza w czekoladzie - to cudowne połączenie. Jeśli lubicie jedno i drugie to będziecie zadowoleni! Cudny, uzależniający, wprawiający w dobry humor zapach, który ma niesamowicie dużo energii w sobie!

Słodki poranek - znajdziecie tu zapach wanilii, okraszony słodkim toffi i nutą kawy. Początkowo może niektórych męczyć, jednak trzeba dać mu czas i wtedy jest cudnie.
Zapachy są ładne i intensywne wyczuwalne już bez palenia. Całość naprawdę ładnie komponuje się i uzupełnia.

Jeśli chodzi o babeczki i mydełka to nie można niczego złego im zarzucić. Może tylko to, że szybko się kończą. 


Babeczka 2w1 to doskonałe połączenie, ponieważ na dole to bomba kąpielowa na bazie oleju kokosowego oraz oleju ze słodkich migdałów i oleju z pestek winogron. Natomiast na górze znajduje się kremowe mydełko z masłem shea. Moja wersja była apetycznie czekoladowa.

Mydełka w kształcie serduszek znikły zadziwiająco szybko, ale to akurat zasługa mojego Syna :D Były pięknie pachnące. Niestety szybko znikły w kąpieli ;)


Ja jestem zachwycona. Mam ochotę na inne cuda, w szczególności świece w szkle - truskawkową słodycz i leśny zakątek.
Wszystkie propozycje dostępne w sklepie świetnie nadają się na prezent. Obsługa sklepu przywiązuje duża wagę do solidnego pakowania, więc nie trzeba obawiać się ewentualnych stłuczeń ;)

Lubicie takie zapachowe umilacze ? Znacie ten sklep ?

19 komentarzy:

  1. Piękne świece i ta babeczka o idealnym połączeniu :D Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym co napisałaś w 100%

      Usuń
  2. Uwielbiam świeczki zapachowe a już szczególnie tak piękne. Pomarańcza i czekolada to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem koniecznie musisz poznać ten zapach!

      Usuń
  3. Jak to pięknie wygląda. Uwielbiam świczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś kochana wielkiej ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklepu nie znam . Zapachowe umilacze oczywiście bardzo lubię a ta babeczka wygląda cudownie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam, ale jestem zaintrygowana ich wyrobami... prezentują się slicznie i na pewno fajnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie cuda, same przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności a do tego pachną przyjemnie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestawik :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej chwili myślałam, że to jadalna babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah ja tak samo bym sobie pomyślała, że to jadalna :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.