DOSKONAŁOŚĆ ROKU 2016 W PIELĘGNACJI DODATKOWEJ !!! ♥ ♥ ♥ DR IRENA ERIS CLINIC WAY MASK 1°+ 2° HIALURONOWE WYGŁADZENIE DERMOMASKA PRZECIWZMARSZCZKOWA



Wszędzie hity 2016 roku... u mnie też, a co! Nie będę tu jednak wymieniać szeregu pozycji w każdej kategorii, chcę uniknąć wpisu tasiemca, bo musiałabym wymieniać wszystkie kosmetyki, które są warte wypróbowania, które spełniały moje oczekiwania. Zdecydowałam , że pokażę i opiszę MÓJ NUMER 1  w każde z kategorii.

Jednak ja raczej przewrotnie zaczynam, bo od pielęgnacji dodatkowej. A więc...

Moją prywatną doskonałością roku 2016 w pielęgnacji dodatkowej została ...

Dermomaska przeciwzmarszczkowa – koi i łagodzi podrażnienia, nawilża, niweluje ślady zmęczenia, a jednocześnie skutecznie walczy z procesami odpowiedzialnymi za powstawanie zmarszczek ekspresyjnych i elastotycznych poprzez: Hialuronian – składnik o silnym działaniu nawilżającym, stymulującym regenerację i formowanie się nowych komórek skóry. Dzięki właściwościom wiązania dużych ilości wody, silnie nawilża i wygładza skórę oraz chroni ją przed wysuszeniem. Skóra pozostaje elastyczna i jędrna. Ekstrakt ze złotej algi – biologiczny czynnik ochronny, odpowiedzialny za ochronę i regenerację komórkową DNA. Odbudowuje i wzmacnia barierę lipidową skóry. Blokując wydzielanie mediatorów stanów zapalnych zmniejsza nadwrażliwość skóry, przyspieszając proces regeneracji. Wraz z wit. E chroni przed działaniem wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry.






Maska ta ma fantastyczną formę lekkiego kremu, który nakłada się na twarz na 20 minut, po czym to co się nie wchłonęło należy wklepać w skórę lub nadmiar zebrać płatkiem kosmetycznym. Ja natomiast stosuję ją na noc, zamiast kremu. Bardzo lubię jej działanie! Rano skóra jest delikatna w dotyku, fantastycznie nawilżona oraz sprężysta i miękka jednocześnie. Cudowne uczucie, które gołym okiem można zauważyć. Zmarszczki zmniejszone(!), nie ma mowy o rozszerzonych porach, suchych skórkach i wszelakich innych podrażnieniach. Skóra promienieje blaskiem, wszystkie późniejsze kosmetyki nakładane lepiej aplikują się i trzymają dłużej! Ta maska spisuje się u mnie na tyle doskonale, że obecnie kupiłam jej 3 opakowanie. 



Mam nadzieję, że marka Dr Irena Eris nie wycofa jej nagle z obiegu. Swoją drogą zawsze kiedy kupuję kolejne opakowanie to mówię sobie "weź coś innego z tej serii", jednak nie umiem zrezygnować z tej maski. Jest doskonała i szczerze Wam ją polecam. A resztę kosmetyków z serii z chęcią poznam... muszę tylko odważyć się na ich zakup. 

Jeśli chcesz cieszyć się skórą pełną blasku i rozświetlenia podaruj jej zastrzyk energii i substancji odżywczych w postacie maski, którą stworzyli najlepsi eksperci marki Dr Irena Eris! KUP MASKĘ - aktualnie w promocyjnej cenie :) 



9 komentarzy:

  1. Maseczki akurat nie miałam, ale chętnie ją wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. seria godna uwagi, mam inne produkty i podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja innych nie znam, choć przyznaję, chodziłam koło nich w aptece i już miałam brać, ale zawsze sięgam po tę maskę. Mam ją sprawdzoną i kocham ją!

      Usuń
  3. kurczę, chyba czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli tylko kiedyś znajdziesz ją w zasięgu wzroku - stacjonarnie bądź on line - kupuj!

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. zamierzam zapoznać się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę ją kupić. Czekam właśnie na zestaw kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.