Wittchen. Moje uzależnienie, które mi wcale nie przeszkadza!



W minioną sobotę 03.12 w Lidlu znowu pojawił się asortyment marki Wittchen. Osobiście bardzo lubię i nie ma to dla mnie znaczenia, że swoje produkty sprzedają w "sieciówce". Mówiąc szczerze, do Lidla mam blisko i choć mi niezbyt jest do niego pod drodze to i tak szybciej tam się znaleźć mogę niż w salonie Wittchen. Ja lubię produkt oglądnąć na żywo. Kiedyś kupiłam przez ich stronę jedną torebkę, która wpadła mi w oko. Jednak ze względu na fakt, że okazała się to skóra ekologiczna odsprzedałam ją znajomej. Gdy zobaczę, dotknę... wtedy wiem co biorę.

Swoją drogą, zajrzyjcie TU. Do 6.12 dostaniecie tam w fajnych cenach torebki w modelach, które przedostatnio pojawiły się w Lidlu. 

A teraz pokażę to, co udało mi się kupić w sobotę. Nastawiłam się na konkretny model i tylko tego zamierzałam się trzymać. Kolor nie był tak istotny jak istotna była dla mnie skóra saffiano. Udało mi się kupić tę oto piękność!




Swoją drogą. . . tym razem torebek w Lidlu było bardzo mało. Niektórych w ogóle nie widziałam. W zasadzie z listonoszek było tylko po jednej sztuce i to nie z każdego koloru. Dziwne to w porównaniu do ostatniego "dobrego zatowarowania". Być może to strategia celowa. Co myślicie ?

Kupiłyście swoją torebkę ? 

21 komentarzy:

  1. Przepiękna. Właśnie takiej potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądna torebeczka, do idla nie dotarłam a w granatowym kolorku widziałam z Ryłko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się kupić upatrzona torebkę
    Ten sam model co Tobie tylko pastelowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jedna komora główna, z boku kieszonka na zamek i kieszonka "zakladka".

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) jest swuetna, takiej potrzebowalam... jakis czas temu kusil mnie MK w takim fasonie, ale 700zl to juz tak srednio bylo mi wydawac i zrezygnowalam.

      Usuń
  6. Bardzo ładna :) Jak ma się jakościowo do serii nie dla Lidla? Krążą różne opinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauwazylam roznicy w fakturach. Kilka razy bylam s salonie, ogladalam kilka torebek.... pozniej okazywali sie, że niektore modele trafialy do lidla. Dla mnie to ten sam produkt. Jak ma sie cos zniejsztalcic, odparzyc itp. to rowniez tej kupionej w salonie moze sie to przytrafic. Powiem wiecej, zdarzylo mi sie zamowic w sklepie internetowym Wittchen na prezent skorzane etui na dokumenty, meskie. I co ? I etui przyszlo takie jakby juz ktos ze trzy lata je nosil. Na grzbiecie skora wytarta.... zadzwonilam, zamowilam telefonicznie inne, przyszlo juz ladne, a te felerne odeslalam jako zwrot towaru.

      Usuń
  7. jest piękna, nie mam jeszcze żadnej torebki Wittchen :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Wittchen bardzo sie podoba. Skora saffiano jest genialna! Wiem, ze dla niektorych ceny tych torebek nie są niskie, jednak dla mnie akceptowalne, w promocji oczywiscie. Moze uda Ci sie kiedys kupic taką torebkę.

      Usuń
  8. jakie śliczne uzależnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :D Ja nie mam torebek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna. Wprawdzie nie w moim stylu, ale podoba mi się.

    U nas w Lidlu (w pierwszym dniu promocji) bałagan w koszach Wittchen, jak chyba nigdy. Wszystko fruwało bez opakowań. Masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska, ta faktura, kolor, super.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.