Może gofra ? Apetyczne woski ręcznie robione Pracownia Osheri



Piękny zapach w domu to coś co sprawia, że jest w nim miło i przytulnie. Może to dziwne, ale kiedy pojawiam się u kogoś w gościach to często zapach jest tym czymś co mnie wita zaraz po przejściu progu ;) I bardzo ciepło i przyjemnie jest wtedy gdy nie tylko atmosfera jest przyjemna, ale i zapach panujący w pomieszczeniu jest pozytywny. Być może zwracam na to uwagę, bo sama w domu mam sporo "zapachowych" przyjaciół, którzy gwarantują idealne, wyważone aromaty!


Ostatnio bardzo polubiłam gofry zapachowe, które są w ofercie Pracownia Osheri. Gama zapachowa jest szeroka, sami zajrzyjcie o TUTAJ. Koszt gofra to 19,50 zł / 100g.

GORĄCA SZARLOTKA - poczęstuj się aromatyczną szarlotką. Tylko uważaj, bo jest jeszcze gorąca! Znajdziesz tu aromat domowego ciasta wypełnionego po brzegi słodkimi jabłkami oprószonymi cynamonem. Wszystko jest odpowiednio słodkie i jednocześnie wyważone!

SŁODKA ŻURAWINA - to zapach, który idealnie wpisuje się w okres około bożonarodzeniowy, w którym żurawina jest częstym dodatkiem do dań i ciast. Jej zapach jest tu idealnie odzwierciedlony, słodki i jednocześnie wprawiający w dokonały nastrój. Nie robi się mdło i sztucznie. 


Jak Wam się podobają te gofry?
Tę uroczą choinkę (i inne w klimacie świąt Bożego Narodzenia) również znajdziecie w ofercie Pracownia Osheri - KLIK.

PS. Napis drewniany XMAS znajdziecie TU - KLIK! Występuje w kolorze białym i szarym. Prezentuje się świetnie i już niebawem pięknie ozdobi choinkę!
 

10 komentarzy:

  1. przeurocze są! Boski kształt tych wosków

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądają! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności, ciekawa jestem ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. Mam kilka wosków tej marki i świecę. Super pachną

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego to nie wymyślą :d Są mega cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowne! idealne na prezent dla kogoś bliskiego i... samej siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś też pisałam o ich produktach, oczarowały mnie na maxa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przeurocze! Jestem ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm kuszą kuszą!

    Obserwuję bloga i chętnie będę zaglądać. Zapraszam serdecznie do nas sylwiaidzieci.pl
    Będzie mi bardzo miło za obserwacje, a jeszcze milej za ślad na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.