Dove - Świetny zestaw prezentowy damski i męski w doskonałej cenie



Lubię sięgać po ogólnie pojętą pielęgnację, która ładnie pachnie i jest przyjemna w stosowaniu. 
Cenię sobie kosmetyki, które nie wysuszają skóry podczas mycia, nawilżają ją jak tylko mogą i sprawiają, że w dotyku jest nieskazitelna. Lubię jak w zestawie są dodatkowe produkty, które niekoniecznie pojedynczo bym zakupiła. Jeszcze nigdy i się nie zdarzyło by taki zestaw zapoznać tylko "wybiórczo".  
Jeśli miałabym Wam polecić taki zestaw kosmetyków, który polubi każdy, bez względu na wiek i rodzaj skóry to śmiało mogę wskazać Dove.



Zestaw damski, w którym znajdują się cztery pielęgnacyjne kosmetyki. 
Typowy antyperspirant w sprayu Dove Silk Dry zapewni świetną ochronę przez cały dzień. Nawet gdy ktoś cię zdenerwuje czy sama zapędzisz się w pułapkę stresu nic nie będzie zauważalne. To gwarancja nie tylko ochrony, ale i jednocześnie wysokiej pielęgnacji delikatnych pach.
Jest tutaj również szampon do włosów Dove Nourishing Oil Care, który przeznaczony jest do włosów suchych i puszących się, jednak bardzo skutecznie sprawdził się w przypadku normalnych i mających skłonność do przetłuszczania się. Przyjemna woń zostaje na włosach jeszcze przez kilka godzin od umycia. Szampon dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, nie powoduje nadmiernego plątania włosów, choć to jest zależne od ich kondycji i długości.
Żel pod prysznic Dove Silk Glov o kremowej konsystencji, który aksamitnie wygładzi i nawilży skórę a jego zapach pozwoli doświadczyć przyjemnych chwil, które nie kończą się błyskawicznie jest punktem niezwykle oczywistym.
Najmocniejszym punktem kobiecego zestawu jest olejek do mycia Dove Nourishing Care Shower Oil. Przyjemnie otula ciało magiczną pianą i cudownie pachnie. To zapach luksusu, który każda kobieta poznać powinna. Aktualnie to mój ulubiony produkt myjący!




By mężczyzna nie był na gorszej pozycji i dla niego marka Dove ma w swej ofercie kilka fajnych gotowych już zestawów. Ja dla swojego mężczyzny wybrałam serię Clean Comfort. W tym zestawie jest żel pod prysznic i antyperspirant. Nuta zapachowa tych kosmetyków jest świeża i męska, choć można tutaj wyczuć cytrusowe nuty to i pieprz, i ambra są mocno wyczuwalne. Mnie osobiście bardzo się spodobała ta wersja. Żel pod prysznic świetnie myje i nawilża pozostawiając ładny zapach na skórze, natomiast antyperspirant gwarantuje świeżość przez cały dzień.


Jeśli szukacie tanich zestawów pod choinkę, to aktualnie w Lidlu możecie te zestawy kupić w świetnej cenie. Damski - 29,99 a męski 15,99. Osobiście szczerze polecam.

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ten zestaw zapakowany ;) Wygląda bardzo elegancko i luksusowo ;) Na pewno nie pogardziłabym taki prezentem, szczególnie, że markę Dove bardzo lubię ;) Jeszcze żaden produkt tej firmy mnie nie zawiódł ;) A ten olejek wygląda bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek jest genialny! Wypróbuj koniecznie!!

      Usuń
  2. Akurat ten damski zestaw Dove od jakiegoś czasu mnie kusi. Szczególnie jestem ciekawa olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jest świetny, grzechu wart! :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście zestawy prezentowe Dove są w fajnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny super! W tesco taki damski zestaw ostatnio był za 45zł.

      Usuń
  4. Kosmetyki zawsze są dobrym prezentem, a tym bardziej takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię. Chyba jedyne na rynku, które w ciemno mogę brać, nie patrząc na wersję!

      Usuń
  6. Muszę prześć się do Lidla po ten zestaw dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chciałabym dostać taki prezent na święta 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten olejek z dove. Cudnie pachnie i przyjemnie jest czuć go podczas kąpieli

      Usuń
    2. Ja również bym się z niego ucieszyła. Kosmetyki naprawdę fajne i przyjemne.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. W ogóle Dove ma fajne propozycje zestawów. Widziałam piękną tubęa w niej krem do rąk i ciała.

      Usuń
  9. Dla mnie te olejki to czyste zło ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy ceny bardzo przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zestawy są idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama sobie sprezentowałam taki zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona :) W Hebe z kartą też można go kupić za 29,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.