Słów kilka o maskach peel-off marki Initiale



Codzienna pielęgnacja często wzbogacana jest dodatkowymi krokami. Od jakiegoś czasu w swojej pielęgnacji stosowałam maski peel-off nowej dla mnie marki Initiale. Maski te mają nawet 99% składników pochodzenia naturalnego, pozbawione są parabenów, pochodnych GMO, a także SLS-u. Patrząc na dobre składy, aż dziwne, że ich cena jest tak niska :) 

Przygotowanie maski peel-off marki Initale jest banalnie proste. Ze względu na to, że mają one postać proszku, wystarczy zawartość saszetki wsypać do miseczki i dodać 50ml ciepłej wody. Przez minutę należy energicznie wszystko zmieszać, a po uzyskaniu jednolitej konsystencji należy szybko maskę nałożyć na twarz, szyję i dekolt. Trzeba robić to szybko, bo maska naprawdę błyskawicznie gęstnieje. Aby ten proces spowolnić można dodać odrobinę więcej wody, wtedy zyskujemy troszkę więcej czasu na aplikację. :)

Nałożoną maskę nosimy przez 15 minut. W tym czasie można swobodnie rozmawiać i normalnie funkcjonować. Po tym czasie należy ją ściągnąć, zaczynając od zewnętrznych krawędzi, a ewentualne resztki należy zmyć wodą. 

Pojemność jednej maski jak odpowiednio przygotowana na jedną aplikację uwzględniającą twarz, szyje i dekolt. Jedna saszetka opakowana jest kartonikiem z informacjami szczegółowymi typu instrukcja użycia, działanie i skład.



INITIALE, ODŻYWCZA PIELĘGNACJA, ACEROLA, WITAMINA C

Maska z acerolą, której zadanie to tonizowanie, uelastycznienie i wzmocnienie skóry przypadła mi najmocniej do gustu. Po zastosowaniu maski skóra jest doskonale nawilżona, jest miękka w dotyku i widocznie rozjaśniona. Widać gołym okiem, że jest w promienistej formie. 
Maska po przygotowaniu ma kolor różowy.



INITIALE, ŹRÓDŁO MŁODOŚCI, KOLAGEN MORSKI, PEPTYDY, ENZYMY, AMINOKWASY

Ta maska ma działanie przeciwzmarszczkowe, jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę. Po aplikacji można wyczuć ogromne nawilżenie skóry, jeszcze lepsze niż po masce z acerolą. Skóra jest perfekcyjnie gładka, miękka, przyjemna w dotyku.
Maska po przygotowaniu ma kolor żółty.



INITIALE,  MINERALNE WZMOCNIENIE, CHLOROPHYLL, SPIRULINA + WITAMINA A,C,E

Maska, która silnie odświeża, tonizuje i wzmacnia skórę. I to rzeczywiście jest wyczuwalne po zastosowaniu. Skóra jest przyjemna w dotyku, jest ładnie nawilżona i odżywiona. 
Maska po przygotowaniu ma kolor zielony.



Wszystkie maski, które miałam okazję poznać spodobały mi się pod względem działania. Mają dobre składy, a dzięki nim działanie jest podwójnie satysfakcjonujące. Jestem naprawdę zadowolona, że tak dobre maski trafiły w moje ręce. 





Stosujecie takie maski ? Co o nich sądzicie ?

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie próbowałam w sumie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miała kilka masek tej marki i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię maski peel off, choć tych nie znam. chętnie bym je na sobie wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam masek tej firmy, ale mogłabym się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, świetnie że trafiłam na ten post. Właśnie mam w planach zakup tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.