Kilka pomysłów na prezent mikołajkowy



Do mikołajek jeszcze trochę czasu, jednak by nie wpadać w szał bezmyślnego kupowania na ostatnią chwilę warto zastanowić się nieco wcześniej co mogłoby sprawić radość przez nas obdarowanem małym upominkiem ;)

Propozycje nie obciążają mocno budżetu, wszak to mikołajki... 



PRACOWNIA OSHERI - WOSKI DO AROMATERAPII ORAZ ŚWIECE ZAPACHOWE

Woski te są fantastyczne, zapachy przepięknie oddane. Te mniejsze mają uroczy kształt, ale są również takie pod postacią gofrów! Wyglądają bardzo apetycznie!
Świece posiadają drewniany knot, który romantycznie trzaska! Całość wygląda naprawdę uroczo.


DOVE - KOSMETYCZNE ZESTAWY

Uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne, zawsze mi ich mało. Dove uwielbiam za kremowe konsystencje, piękne zapachy i formuły, które doskonale pielęgnują twarz, ciało i włosy. Kosmetyczne zestawy Dove to punkt, który zawsze się sprawdza, szczególnie biorąc pod uwagę "męską część" do obdarowania! Jeśli nie masz pomysłu co kupić wybierz właśnie tę opcję prezentu.


CATRICE - PODKŁAD HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

To produkt, o którym osobiście marzę od dawna. Niestety nie było mi dane go zakupić, bo na półkach w Naturze ciągle puste miejsce po nim. Pojawił się tylko raz i nikt później nigdy go już nie zobaczył! A szkoda... więc myślę, że gdyby komuś udało się upolować ten podkład (szczególnie w odcieniu 010) to byłby to super prezent, przynajmniej mnie by ucieszył! 


VICTORIA VYNN - HYBRYDOWY LAKIER, SERIA PURE

Te z Was, które stosują hybrydowe lakiery pewnie doskonale wiedzą jak one bardzo potrafią wciągnąć :) Od jakiegoś czasu poznaję serię Pure Victoria Vynn i powiem szczerze... chcę więcej! 


DOMOWE BRUDY - DOMOWE DODATKI TYPU HOME SWEET HOME

Sklepik w sieci, w którym zawsze coś znajdę... Jakościowo bardzo dobrze, cenowo jeszcze lepiej. W swoim domku mam mnóstwo rzeczy z "domowych brudów"... wiele pokazywałam na moim IG. Szczególnie mocno polecam drewniany kalendarz, który jest codziennie w użytkowaniu!


HOME&YOU - CZAJNICZEK, KUBEK...

Czajniczek z sową, kubek mikołajkowy czy też renifer... osobiście wszystko bym przyjęła z radością! :) Takie małe, porcelanowe cudowności ogromnie lubię!


BLISKO NATURY - CUKIERNIA KOSMETYCZNA ADRIANA SADKIEWICZ (dostępna też w księgarniach internetowych i na LILI NATURA)

Książka, którą kryje w sobie apetyczne cuda kosmetyczne. Chciałabym ją mieć w swojej skromnej kolekcji. W Blisko Natury znajdziecie wiele kosmetycznych cudowności w fajnych cenach... polujcie na wszelakiego rodzaju kody rabatowe... zawsze dodatkowe złotówki w portfelu zostaną ;)



Tych kilka moich "szybkich" i niezbyt obciążających portfel propozycji sprawiło, że chciałabym je wszystkie :) Urok robienia list... "chciejstwa" wtedy są jeszcze większe i dotkliwiej odczuwalne ;)

Macie już zrobione małe upominki mikołajkowe czy czekacie na "czarny piętek", wtedy z pewnością jeszcze więcej rabatów i zniżek się pojawi :)

19 komentarzy:

  1. Dzisiaj dostałam woski Osheri i jestem nimi oczarowana... :) Mam ochotę na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny w drogerii mówiły, że 010 i 020 już wraca na półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by bylo, bo juz mnie nerwica bierze... ile mozna za nim chodzic ;)

      Usuń
  3. Nie mam nic, ale szczerze mówiąc nie ma u nas tradycji obdarowywania się prezentami z okazji Mokołajków, poza dziećmi oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tradycji tez nie ma, ale często gęsto drobny upominek wpadnie i mnie. Wtedy lubię miec coś "w razie w"...
      Dzieciom (Synkowi) w mikolajki przede wszystkim i wlasciwie tylko slodycze, no... czasem jeszcze jakas mala zabawka do jego gospodarstwa ;)
      W/w mozna tez traktowac jako upominek, ktory mozna komuś pod choinkę podarowac :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować je, jest jeszcze cala masa zapachów, ktore chcialabym również poznać :)

      Usuń
  5. ja mojej siostrze na mikołajki kupuję nową część Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardziej dla kobiet, a ja szukam dla mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie dotarły świece i woski z tej pracowni- pachną bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. propozycji jest tyle, że oszaleć można:) nie wiadomo co wybrać:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uderzaj 1.12 do hebe - ma być zestaw: podkład_korektor Catrice za 28 zł! Najlepiej by było tam polować tuż po otwarciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z takiego kubka na pewno bym się ucieszyła. lubię też kosmetyki dove

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas w tym roku prezenty dostaną tylko dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osheri kusi. Ciekawa jestem zapachów. Bo YC wywołuje u mnie migreny.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.