Equilibra - Aloesowa pielęgnacja nie tylko dla dorosłych, ale również dla dzieci.



Equilibra to marka, którą bardzo lubię. Kosmetyki na bazie aloesu sprawdzają się u mnie doskonale. Kilka razy o nich już pisałam, wszystkie produkty, które poznałam znajdziecie w tym miejscu. Zachęcam do zajrzenia, może coś Was zainteresuje. 

Dziś pragnę zaprezentować szczególne mocno dwa kosmetyki, które są z gamy dla dzieci. Jednak nie oznacza to wcale, że tylko dzieci mogę ich używać :) Sprawdziłam ich działanie również na sobie i krótko mówiąc jestem naprawdę zadowolona. 

Łagodny szampon aloesowy do ciała i włosów No Teras  KLIK


Szampon o fizjologicznym pH łagodnie oczyszcza skórę i włosy dziecka. Aloes chroni i nawilża, a środki powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego delikatnie oczyszczają bez wysuszenia. Po zastosowaniu włosy są lśniące, a skóra miękka. Wskazany do pielęgnacji skóry noworodka (0+). Opracowany tak, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. ZAWIERA 98% składników naturalnego pochodzenia.

Szampon ten ma przyjemny zapach, dość dobrze się pieni i łatwo wypłukuje. Świetnie nawilża skórę głowy jednocześnie dobrze ją oczyszcza. Włosy są miękkie po zastosowaniu, ładnie się układają i na długo zachowują świeżość.  W przypadku mycia ciała spisuje się jeszcze lepiej, doskonale nawilża skórę i niweluje wszystkie  wcześniej przesuszone miejsca. Skóra jest gładka i dobrze wygląda. 


Delikatne chusteczki oczyszczające KLIK 


Chusteczki o fizjologicznym pH, przeznaczone do przemywania skóry dziecka po każdej zmianie pieluszek. Wykonane z naturalnego pochodzenia miękkiego materiału o strukturze plastra miodu. Konsystencja mleczka, którym nasączone są chusteczki umożliwia skuteczne przemywanie skóry bez pocierania. Oleje roślinne i naturalne, łagodne dla skóry lipidy mają działanie odżywcze. Dzięki wyjątkowym właściwościom aloesu to delikatny produkt, który  sprawdzi się również w podróży do oczyszczania rąk i twarzy. ZAWIERA 99% składników naturalnego pochodzenia. Wskazany do pielęgnacji skóry noworodka (0+). Opracowany tak, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. Z olejkiem ze słodkich migdałów.

Choć mój Syn już nie jest maluszkiem to "mokre" chusteczki w naszym domu są na porządku dziennym. Świetnie spisują się do przemywania dłoni i buzi po zabawie na placu zabaw czy też wizycie w sklepie i nieoczekiwanym posiłku poza domem. 
Chusteczki Equilibra są naprawdę godne uwagi. Ładnie choć delikatnie pachną. Świetnie oczyszczają skórę, nie pozostawiają lepkiej warstwy na niej. Chusteczki mają ciekawą strukturę plastrów miodu i są przy tym wytrzymałe, nie rwą się. Bardzo przyjemne w użyciu przez przedszkolaka. Myślę,  że i niemowlę byłoby zadowolone. :) Chętnie jeszcze kiedyś sprawdziłabym to w tej kwestii :)


Extra dermo żel aloesowy Multi-Active KLIK


Idealny w wielu przypadkach podrażnień i uszkodzeń skóry takich jak: otarcia, zadrapania, odciski, oparzenia, poparzenia słoneczne, zapalenie dziąseł, pęcherze, podrażnienia spowodowane poceniem się, depilacją i goleniem. Działa kojąco i przyspiesza proces regeneracji, doskonale odżywia skórę. Produkt idealny do każdego rodzaju skóry, polecany do skóry suchej, odwodnionej. Może być stosowany również przez osoby z cerą tzw. trądzikową. Nałożony na zdrową skórę, odświeża i regeneruję sprawiając, że staje się ona przyjemna w dotyku. Do stosowania przez wszystkich członków rodziny.
Żel aloesowy Equilibra jest pozyskiwany w ręcznym procesie poprzez ekstrahowanie na zimno liścia aloesu, a następnie ucierany na bardzo gęstą masę. Zawiera 98% Aloe Vera (w 100% czysty żel aloesowy dzięki naturalnym metodom otrzymywania zachowuje swoje drogocenne właściwości lecznicze i odżywcze).

Ten produkt jest na tyle uniwersalny w swym zastosowaniu, że powinien znaleźć się w każdym gospodarstwie domowym. Sprawdziłam już jego działanie w kilku płaszczyznach i w każdej sprawdza się super. Idealny pod każdym względem! I co ważne bardzo wydajny!



Kosmetyki te bez problemu możecie zakupić tutaj KLIK!

26 komentarzy:

  1. muszę w końcu przyjrzeć sie bliżej ich produktom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic z tej marki nie miałam, i widzę , że to błąd. Muszę je odszukać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj włosowe produkty!

      Usuń
  4. Mam zamiar próbować chusteczek :D Szukam czegoś delikatniejszego dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak na takim maluszku się spiszą. Daj znać.

      Usuń
  5. Nigdy nie testowałam tych kosmetyków, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super produkty, szeroka oferta, więc pewnie znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  6. Mamy ten szampon i potwierdzam jest świetny, chusteczki również

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka! Super, że i u Ciebie się sprawdza Equilibra.

      Usuń
  7. fajny szampon, testowałam go na sobie ale niestety mega plątał moje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje włosy są sporej długości, więc biedak miał trudny test :)
      Oprócz plątania coś jeszcze niedobrego się zdarzało ?

      Usuń
    2. niee, to wszystko, tylko te plątanie. po za długością moje włosy są zniszczone i łatwo robią się na nich supełki

      Usuń
  8. Lubię produkty, które jednocześnie mogę stosować z synkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już troszkę o tej firmie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie kosmetyki dla dzieci muszą być z mega górnej półki ;))
    Ale te bym chyba kupiła ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawi mnie serria dla dzieci. Muszę się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kosmetyki tej firmy, ale tych dla dzieci nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aloesowe kosmetyki uwielbiam i perfekcyjnie sprawdzają sie w mojej pielęgnacji, choc tych nie znam akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla dzieci dobrym kąpielowym rozwiązaniem jest filtr prysznicowy z systemem kdf - uzdatnia wodę usuwając z niej chlor i fluor. U moich dzieci woda z tego filtra załagodziła podrażnioną przez AZS skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklejam link do informacji o tym filtrze http://fitaqua.pl/produkt/filtr-prysznicowy/

      Usuń
  15. Ja uwielbiam szampony do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.