Carbo Detox - Bielenda



Podejrzewam, że większość z Was, która jeszcze nie miała okazji próbować tych masek, to przynajmniej choć raz widziała już je na blogach czy choćby w aplikacji Instagram :) Nie da się nie zauważyć, że maseczki Carbo Detox marki Bielenda zdążyła już polubić większość ;) Choć zdarzają się przypadki, że jednak u kogoś się akurat nie sprawdziły. U mnie maseczki te przeszły pozytywny test bojowy i choć polubiłam wszystkie to jednak wersja do skóry mieszanej i tłustej jest tą numerem 1 dla mnie.
 
AKTYWNY WĘGIEL zwany czarnym diamentem w kosmetyce, działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnez: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Wyrównuje koloryt skóry, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek.

W ofercie są trzy wersje do cery dojrzałej, suchej i wrażliwej oraz cery mieszanej i tłustej. KLIK!

MASKA DO CERY DOJRZAŁEJ


"Maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan i kondycję skóry dojrzałej: cienkiej, szarej, pozbawionej jędrności i blasku. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża, rewitalizuje, wygładza i ujędrnia i naskórek, doskonale nawilża. Błyskawicznie poprawia koloryt skóry, usuwa widoczne na twarzy ślady zmęczenia i stresu, przywracając cerze energię, witalność i blask."
CZERWONE WINOGRONA, bogate źródło naturalnych polifenoli, wykazują unikatowe, silne działanie antyrodnikowe, chronią skórę przed zbyt wczesnym starzeniem się i agresją zanieczyszczonego środowiska. Napinają, detoksykują i łagodzą podrażnienia. W winogronach można znaleźć miedź, chrom i cynk – pierwiastki, które wpływają na elastyczność skóry. Z kolei zawarty w nich potas decyduje o jej jędrności, a mangan i żelazo nadają cerze ładny, zdrowy koloryt.
Skład: Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Carbon Black, Magnesium Aluminum Silicate, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Powder, Lactic Acid, Xanthan Gum, Polysorbate-20, Polyacrylamide /C13-14 Isoparaffin/ Laureth-7, Propylene Glycol, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance). 

MASKA DO CERY SUCHEJ I WRAŻLIWEJ 

Maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry suchej i wrażliwej. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża, nawilża i regeneruje. Ujędrnia i wzmacnia cienki, delikatny naskórek.
W mikroskopijnym organizmie ALG CHLORELLA zawarta jest niezwykła energia biologiczna, ponad 70 substancji o wysokim znaczeniu dla organizmu człowieka: mikroelementy, białka, aminokwasy, kwasy tłuszczowe, witaminy i chlorofile. Algi oczyszczają skórę z toksyn, pobudzają mikrokrążenie, stymulują syntezę kolagenu i elastyny, odnawiają komórki skóry, poprawiają koloryt cery, redukują zaczerwienia, intensywnie nawilżają i odżywiają skórę.
Skład: Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Carbon Black, Magnesium Aluminum Silicate, Chlorella Vulgaris Extract, Panthenol, Allantoin, Lactic Acid, Xanthan Gum, Polysorbate-20, Polyacrylamide /C13-14 Isoparaffin/Laureth-7, Propylene Glycol, Ethylparaben, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Methylparaben, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance). 

MASKA DO CERY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

Maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry mieszanej i tłustej; szarej, z przebarwieniami i rozszerzonymi porami. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża i zwęża pory, działa przeciwtrądzikowo, redukuje poziom sebum."
GLINKA ZIELONA posiada silne właściwości ściągające, dezynfekujące i gojące. Skutecznie wchłania szkodliwe bakterie i toksyny z powierzchni skóry, oczyszcza i zamyka pory, zmniejsza wydzielanie sebum, wzmacnia i rozświetla skórę. Bogata w makro i mikroelementy, działa regenerująco i odżywczo na skórę, dostarczając jej całe bogactwo pierwiastków.
Skład: Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Carbon Black, Magnesium Aluminum Silicate, Illite, Montmorillonite, Lactic Acid, Xanthan Gum, Polysorbate-20, Calcite, Polyacrylamide /C13-14 Isoparaffin/ Laureth-7, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Limonene. 
 


Pod względem wizualnym konsystencja i kolor masek jest identyczna w każdej wersji. Wszystkie przyjemnie nakłada się na twarz, są delikatnie zimne ;) Każda maseczka zasychając zmienia barwę na jaśniejszą. Zmywając je z twarzy i okolic warto mieć stały dostęp do nieograniczonej ilości wody. Tutaj trzeba wspomnieć, że w procesie zmywania barwa masek jest mocno zauważalna na umywalce ;) Ja maski te nakładam przed prysznicem i później z ich zmyciem nie mam najmniejszych problemów, nie martwię się też o to jak brodzik będzie wyglądał, bo po całym procesie zmycia biorę prysznic i wszystkie resztki zmywają się z płytek doskonale. 
Jeśli chodzi o efekty po zastosowaniu to skóra jest miękka i gładka, ładnie oczyszczona i dość dobrze nawilżona. Krem jest wskazany, ale nie trzeba po niego biec ;) Maska do cery mieszanej i tłustej najlepiej spisała się pod względem zwężania porów skórnych i dlatego to ona stała się moim numerem 1. Maski nie uczuliły mnie, nie podrażniły. 


Biorąc pod uwagę koszt maseczki (ok.2 zł/8g) i efekty jakie pozwala uzyskać stwierdzam, że naprawdę warto poszukać ich i wypróbować. Szkoda, że maski nie występują w wersji w tubie, chętnie kupiłabym takowe opakowanie. 

Znacie te maski ? Co o nich sądzicie ?

26 komentarzy:

  1. Używałam ich, dla mnie przeciętne.Wersje saszetkowe są przeze mnie najmniej lubiane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym wersję w tubie, ale by wypróbować produkt to taka forma wydaje się trafiona w 10!

      Usuń
  2. Jeszcze ich nie miałam i jak na razie mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko je zdobyć jak się okazuje, ale jak już trafisz to kup choć jedną. MOże akurat si okaże, ze 2 zł dobrze zostało wydane ? ;)

      Usuń
  3. Mam do cery mieszanej i tłustej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jakoś na nie ochoty, składy mnie nie zachęcają do kupna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie one ciekawiły od dawna, choć skład nie jest idealny.
      Ale efekt po zastosowaniu bardzo mi się podoba.

      Usuń
  5. Kupiłam 3, dopiero w domu zobaczyłam, że dla cery dojrzałej :/. Oddałam mamie dwie, bo jedną już zużyłam i zero efektu, ale tak to jest jak się kupuje dla dojrzałej a ma się 18 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Możesz zrobić jeszcze podejście do dwóch pozostałych :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak kupisz to daj znać co myślisz o nich :)

      Usuń
  7. też jestem za tym, aby wyprodukowali te maski z tubce. miałam wersję dla cery suchej, fajnie się sprawdziła, na pewno sięgnę po nią ponownie. ślicznie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tubkę z tymi maskami i ja bym chciała.

      Usuń
  8. Słyszałam o nich i też skusiłąm się na ich kupno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji ich stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My niestety nie miałyśmy okazji jeszcze testować tych maseczek..

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Użyłam jej póki co raz i nie powaliły mnie efekty. Żeby wyrobić sobie pełną opinię muszę je jeszcze potestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe są te maseczki. Skusiłabym się na nie, ale wolę sama sobie skonstruować maseczki oczyszczające i nawilżające. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie z mamą mamy te maseczki :D Polubiłysmy je :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie już gdzieś je widziałam ;) Ale muszę przyznać, że chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałam je wypróbować, dopóki nie poczytałam recenzji i składu. Maski węglowe bez węgla? Ja jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie już o nich słyszałam, ale nie miałam pojęcia że jest aż tyle wariantów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Deming Prof.Li PHD - Doctor, the world-renowned University graduate, Vig Power Cornell University, USA. He served as a doctor at the Calcium Softgel University of Wisconsin, Obat Herbal Miom USA, is currently the founder of Green World Group and head of the leadership of strategic Obat Penyubur Kandungan planning development of Green World Group, has contributed to Obat Vitiligo Green World Group in terms of innovation, development and research.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.