Moje 3 grosze o suplemencie Hairvity!




Jestem przekonana, że każda kobieta lubi nosić fryzurę, która przyciągają wzrok innych, nie tylko kobiet, ale również mężczyzn. Z pewnością każda dba o ogólny wygląd i stan swych włosów, oczywiście na tyle na ile może sobie pozwolić, chodzi regularnie do fryzjera, podcina kosmyki bądź zmienia całą fryzurę, farbuje czy też funduje inne zabiegi pielęgnacyjne. Myślę sobie, że również każda z nas zaczyna się martwić, gdy na szczotce widzi każdego dnia coraz to więcej włosów. Ponad miesiąc temu byłam mocno zaniepokojona stanem mojej głowy, bo mimo stosowania celowych kosmetyków, stosowania zróżnicowanej diety bogatej w witaminy i inne ważne składniki to włosów na głowie ubywało. Pewnie i wszędobylski stres miał swój wpływ na to ile włosów dziennie gubiłam. 


Z pomocą przyszła mi marka Hairvity oferując suplement, który obiecuje zdrowe włosy od wewnątrz. 


Hairvity to zestaw witamin i mikroelementów dobranych tak, by w widoczny sposób poprawić kondycję włosów. Ten suplement jest inny niż dotychczas mi znane, ten jest z formułą Colagen+AminoComplex, której zadaniem jest wzmocnienie naszych włosów. Kolagen poprawia nawilżenie włosów, zapobiega przed przesuszeniem ich. Aminokwasy, w szczególności metionina i cysteina odpowiedzialne są za odbudowę zniszczonej struktury włosów od środka, w taki sposób by móc znowu cieszyć się lśniącym i zdrowym kosmykiem. Skład jest niezwykle bogaty, oprócz powyższych znajdziemy tutaj biotynę, ekstrakt ze skrzypu polnego, witaminę A, B2, B3, B6 i C, żelazo, siarka a nawet kwas pantotenowy i kwas foliowy. Taki zestaw sprawia, że włosy nie wypadają i wzmacniają się!

 
Hairvity skutecznie pobudza cebulki do wzrostu, włosy rosną w rewelacyjnym tempie! I co ważne dla mnie - w końcu przestały wypadać w nadmiernych, niepokojących ilościach. Suplementacja Hairvity odbudowuje włosy, wzmacnia je i nadaje im zdrowego wyglądu. Włosy są lśniące, ładnie się układają, są odpowiednio nawilżone i są mocne! Dla mnie to powód do radości, gdyż moje rozjaśniane włosy bywały ogromnym wyzwaniem dla wszystkiego co je napotykało na swej drodze :)




Z kwestii technicznych... Hairvity to niebieskie kapsułki, które choć nie są małe, to nie sprawiają problemu z ich połknięciem. Ich zapach może troszkę przeszkadzać, na szczęście nie jest trwały a kapsułka "nie odbija się" ;). Zamknięte zostały w wygodnej, plastikowej buteleczce, a ta w kartoniku. Całość została pięknie schowana w dodatkowym śliczny pudełeczku :)
Dawka dzienna to dwie kapsułki po posiłku -ja stosowałam jedną rano, jedną wieczorem. 
Opakowanie zawiera 60 tabletek, czyli jest to miesięczna kuracja.
Koszt opakowania (dostępny też w pakietach 3 i 6): KLIK


Z efektów jestem ogromnie zadowolona. Jestem przekonana, że to właśnie bogaty skład Hairvity zrobił tyle dobrego dla moich włosów, zadbał o nie kompleksowo. 
Z Hairvity włosy już nigdy nie będą takie jak przed kuracją! Będą w znacznie lepszej formie! Dlatego też planuję kurację przedłużyć by osiągnąć jeszcze lepszy efekt :)

7 komentarzy:

  1. Miałam ten suplement i byłam zachwycona jego działaniem :) To chyba najlepszy suplement dostępny na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam jakiś czas i widzę efekty u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się przekonać o jego działaniu osobiście ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich nie miałam , przeraza mnie ich wielkość .

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam właśnie takiego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować, akurat szukam dobrego specyfiku na problemy z włosami :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.