Dove, Advanced Hair Series, Quench Absolute ... kosmetyki do pielęgnacji włosów falowanych i kręconych ... czy aby na pewno tylko do takich ?



Czy włosy trzeba traktować kosmetykiem przeznaczonym do ich rodzaju ? Jaki jest efekt stosowania preparatów przewidzianych do włosów kręconych i falowanych na włosach prostych ? W dalszej części znajdziecie odpowiedzi na te pytania. 

Jakiś czas temu trafiłam na serię kosmetyków do włosów marki Dove z linii Quench Absolute. Przyznaję, że urzekły mnie zapachem! Mocno mleczne, trochę jakby karmelowe, choć ciężko opisać konkretnie tę nutę, to ja ją tak jakoś właśnie czuję :) Jednak nie sugerujcie się moim opisem, same powąchajcie choćby w drogerii Rossmann :)


Producent tego trio wskazuje, że jest ono przeznaczone dla włosów kręconych i falowanych. Ja takowe miałam raz w życiu, byłam wtedy w pierwszej klasie liceum gdy zaufana fryzjerka zrobiła mi "trwałą". Przyznaję, nawet się sobie podobałam. Jednak to był jedyny raz kiedy "odważyłam się" mieć włosy falowane dłużej niż do pierwszego zmycia ;) 

To trio, które składa się z szamponu, odżywki i serum zadziwiająco dobrze spisuje się na moich prostych włosach. Nie wiem co czyni z tymi kręconymi z natury, ale zauważyłam, że moje proste doskonale dociąża, wyglądają jakbym je wyprostowała. Mnie ten efekt bardzo się spodobał, bo wtedy żadne niesforne kosmetyki nie żyją swoim życiem, a układają się idealnie. Stosowanie tego zestawu spowodowało, że włosy stały się miękkie i lśniące, idealnie gładkie. Nie zauważyłam by włosy szybciej się przetłuszczały czy były obciążone. Być może dlatego, że produkty są wydajne i mała ilość jest potrzebna by uzyskać dobry efekt. Mnie ten efekt bardzo się podoba.


Z kwestii technicznych, szampon i odżywka mieszczą się w tubach. Są one wygodne w użyciu, stoją na nakrętkach i zawsze zawartość jest w gotowości do użycia. Serum natomiast mieści się w świetnym opakowaniu z pompką, która zachwyca mnie każdorazowo gdy wydobywam delikatny krem. Wszystkie kosmetyki świetnie pachną, serum dodatkowo wyjątkowo długo utrzymuje się na włosach.


Jestem zadowolona z tej serii, jednak pamiętajcie, że jestem posiadaczką włosów prostych. Nie wiem jak działają te kosmetyki na kręconych bądź falowanych!


17 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Dove, ale tej linii nie próbowałam. Również jestem posiadaczką prostych włosów, więc jestem ciekawa jak te kosmetyki sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz z natury proste to próbuj koniecznie. Jestem ciekawa czy tak samo się u Ciebie sprawdzą jak u mnie. Ja jestem zachwycona efektem naprawdę prostych włosów.

      Usuń
  2. Obawiałabym się po nich jedynie tego, że przeciążyłyby moje włosy u nasady. Musiałabym używać tych produktów na długość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowane w "normalnej" ilości "z umiarem" krzywdy nie robią.
      Ładnie dociążają, ale nie obciążają przy tym włosów.

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze produktów do włosów z Dove. chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? To koniecznie wypróbuj, mają kilka serii naprawdę godnych uwagi.

      Usuń
  4. Fajnie, że u ciebie się sprawdziło ;) Ja uważam, że lepiej jest kupować kosmetyki pod kątem siebie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za kosmetykami dave ale ta seria jest dedykowana moim wlosa ciekawe jak by sie sprawdzily :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki Dove, ale właśnie zorientowałam się, iż dawno nie używałam produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar spróbować coś z Dove do włosów, na razie miałam olejek i byłam z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najmocniej interesuje Twoja przygoda z kręconymi wlosami na dluzej niż jedną noc !:) sama od lat chcialabym, ale się boję;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.