Mój nowy telefon+ akcesoria z eklik.pl



Zmieniłam telefon na nowy model, więc wraz z jego zakupem pojawił się temat bardzo związany z nim samym, a mianowicie etui. Z racji tego, że pierwszy raz wybrałam telefon biały sam w sobie postawiłam o niego zadbać i wybrałam na początek kilka bezpiecznych i prostych w wyglądzie etui.


Kierowałam się prostotą, minimalistycznym designem i funkcjonalnością, dodatkowo dbając o to by koszty nie były zbyt duże, jednocześnie nie tracąc na jakości.

Co wybrałam widać poniżej :D ... Nie mogłam się zdecydować ;)


Aluminiowy Mirror Bumper w kolorze różowego złota. 






Jeśli chcecie by Wasz cieniutki telefon stał się masywniejszy i "pewny siebie" użyjcie tego oto etui! Ono gwarantuje, że wymiary telefonu nieznacznie powiększą się i jednocześnie użytkowanie telefonu jest przyjemniejsze. Bumper idealnie pasuje, nigdzie nie ociera i nie wgniata telefonu. Przede wszystkim idealnie zabezpiecza tył i co fajne pozwala się w nim przejrzeć :)

Kabura Etui Fancy w kolorze liliowym.






Nadchodzący sezon jesienny jest tym kolorem oznaczony. Piękne jesienne wrzosy już urzekają i choć za oknem słońce to za kilkanaście dni pewnie będzie już zupełnie inaczej. Liliowe etui doskonale pasuje do mojego modelu telefonu. Podoba mi się faktura eko skóry, doskonale to wygląd i mocno przypomina skórę saffiano. To świetny gadżet w pięknym, wyjątkowym kolorze! Lubię bardzo!

Żelowe etui metalic slim w kolorze: silver, gold i rose gold










Podbiły moje serducho gdy tylko je zobaczyłam! Piękne, minimalistyczne, delikatne. Bardzo kobiece i takie glamour. Są doskonałe w każdym calu! Idealne! Najlepsze! :)


Wszystkie "ubranka" doskonale leżą, są świetnie skrojone i wykonane z dobrych gatunkowo materiałów. Jeśli chcecie odświeżyć design swojego telefonu (tabletu, itp.) zajrzyjcie do eklik.pl ... znajdziecie tam wiele ciekawych rzeczy. 


Dzielę się z Wami rabatem - kod zniżkowy - 10% - korzystajcie jeśli macie ochotę! 

Ja już wypatrzyłam kilka fajnych nowości, których ostatnio nie było. Urzekły mnie te cudaki KLIK i KLIK ... czyż one nie są urocze ? Muszę je mieć! :)


19 komentarzy:

  1. Mam identyczne żelowe etui na swój telefon z AliExpress i to chyba moja ulubiona obudowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic jeszcze z AliExpress nie kupiłam ... ;)

      Usuń
  2. Ubranko ze złotymi wstawkami podoba mi się najbardziej, mam to otwierane jak książeczka na magnes ale w innej wersji kolorystycznej- kwiatowe. Bardzo wygodna sprawa i wiele razy uratowało mi tel podczas upadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta otwierana kabura fajna jest. Solidna i jednocześnie ładnie i delikatnie wygląda.

      Usuń
  3. Ja nie przykładam aż takiej wagi do telefonu, mnie wystarczy jeden solidny pokrowiec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tyle wzorów fajnych, że ciężko wybrać :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na inne modele mają jeszcze ładniejsze.

      Usuń
  5. Ja etui miałam też przy czarnym telefonie - 2x zbiłam szybkę i wolałam się uchronić przed kolejnymi zniszczeniami;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim modelu też miałam etui i też to był czarny telefon jak u Ciebie :)
      Założyłam też szybkę pancerną :)

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się ostatni żelowy metaliczno-różowy. Co do opisu pierwszego etui, to ja zdecydowanie wolę gdy telefon jest cieniutki i mały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się ostatni żelowy metaliczno-różowy. Co do opisu pierwszego etui, to ja zdecydowanie wolę gdy telefon jest cieniutki i mały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest cieniutki i bez etui to mam wrażenie, że jest mało stabilny i wiotki na tyle, że mu zrobię krzywdę :)

      Usuń
  8. śliczne obudowy! :) patrząc na ostatnie miesiące to muszę stwierdzić, że częściej zmieniam etui mojego telefonu niż biżuterię, którą noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za ten pełen ciepłych słów wpis Darin! Zrobiło nam się niezwykle miło :)
    Pozdrawiamy Ekipa Eklik.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.