Lakiery hybrydowe Victoria Vynn z serii Pure - swatche



Uwielbiam hybrydowe lakiery! Kilka razy zrobiłam przerwę w ich noszeniu, jednak każdorazowo szybko tego żałowałam. Hybrydy pozwalają mi cieszyć się świetnym kolorem przez ponad dwa tygodnie, gdyby nie odrost to śmiało mogłabym dalej nosić manicure. Hybrydy to dla mnie duży komfort - szybko się je nakłada, są w błyskawicznym tempie gotowe do użytkowania bez obaw, że coś się na powierzchni malowanej odgniecie czy zniszczy.

Ostatnio skusiłam się na hybrydy marki Victoria Vynn. Widziałam je niejednokrotnie na blogach i postanowiłam sprawdzić jak się spisują. Wybrałam serię Pure. To linia lakierów hybrydowych, które można zmywać alkoholem, a nie tylko acetonem jak zwykłe hybrydy. Hybrydy z serii Pure utwardza się w lampie LED.

Poniżej prezentuję cztery kolory serii Pure. Możecie zobaczyć ich swatche na próbnikach.












Wiedząc już czego mogę się spodziewać z pewnością sięgnę po kilka innych kolorów, bardziej w jesiennych tonacjach. Z pewnością będę celować w kultowe bordo i śliwkę, jednak może i na jakiś energetyczny kolor się skuszę ? :) Zobaczymy!
Niebawem pokażę pierwszy manicure, który zmalowałam przy użyciu powyższych kolorów.
 
Znacie hybrydy Victoria Vynn ?
Czy spośród powyższych znalazłyście lakier, który Wam się spodobał ?

15 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, ja chyba jako jedna z nielicznych nie miałam jeszcze hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą Cię choć trochę ?
      Na początku kieszeń troche cierpi... lampa to najwiekszy wydatek, warto jednak zainwestować!

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze hybryd, obawiam się że nie poradzę sobie później z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednia technika sciagania hybryd a paznokcie mocno nie cierpią.
      Dla mnie normalne lakiery nie istnieją... nie ma szans na takie efekty! Tylko hybrydy pozwalają mi cieszyć sie ładnym kolorem bez wzgledu na to co wczesniej robilam! :) zwykly lakier by nie przetrwal, a hybrydy są! :)

      Usuń
  3. Nie stosuje hybryd ale kolory bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory, bardzo lubię te hybrydy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele pięknych kolorow w ofercie mają!

      Usuń
  5. Jejku, jak mi się podobają Twoje zdjęcia. Czym je wykonujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, a jak się noszą? Ile wytrzymały ci na pazurkach ? ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co noszą się super! Testy trwają, ale przeżyły "wykopki", więc super!

      Usuń
    2. A powiedz jeszcze jaka jest cena tego lakieru ?
      Ja narazie jestem zwolenniczką semilaca, ale chciałabym go zmienić, bo chyba mnie zaczyna uczulać ; (

      Usuń
  7. Coraz głośniej o tych hybrydach :) fajnie, że ten rynek się tak prężnie rozrasta bo dzięki temu mamy więcej opcji wyboru kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To moje ulubione lakiery, po zrezygnowaniu z semilaca, czasami też zaszaleje i kupię shellaca od cnd, ale z reguły biorę z tego samego sklepu https://abant.pl/Victoria-vynn
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.