Dafi - butelka filtrująca + trochę mnie i mego syna :)




Odkąd mam to cudo moje życie nabrało smaku :) Idąc dalej, by moja codzienność była jeszcze bardziej przyjazna i zdrowa zainwestowałam w mały gadżet! To inwestycja, która się opłaca.


Mowa tu o butelce filtrującej, którą oferuje Dafi. Dzięki niej, zawsze mam przy sobie wodę przefiltrowaną, smaczną i zdrową! Nie kupuję już butelek z wodą, zwyczajnie nie są mi potrzebne, gdyż w domu mam dzbanek, a do torebki spokojnie 0,5l mi się mieści i wystarcza. :)


Butelka jest przezroczysta, więc doskonale widzę ile wody wypiłam. W ciągu dnia kilka razy sobie ją napełniam, dzięki temu wiem, że minimum 1,5l wypijam :)



Design jest minimalistyczny, ale tutaj to atut. Jedyną "ozdobą" jest kolor filtra i ustnika, który można wybierać. Dostępnych jest kilka kolorów: czarny, zielony, biały... ostatnio natknęłam się gdzieś na ciemne bordo, które po prostu mieć muszę! 
Używając butelki filtrującej jednocześnie oszczędzasz pieniądze i dbasz o środowisko! Butelka wyposażona jest w unikatowy filtr węglowy, który usuwa smak i zapach chloru z wody kranowej. Wymienny filtr składa się z węgla aktywnego, otrzymywanego z łupin orzecha kokosowego.  

Butelka filtrująca to świetna sprawa! Łatwa w użyciu i wygodna, idealna nie tylko dla dorosłych, ale dla dzieci w wieku przedszkolnym ;) Łatwo się ją otwiera - wystarczy pociągnąć za korek, a zaraz za nim podnosi się ustnik! Woda z butelki nie wyleje się nawet jeśli ustnik nie jest zamknięty, jest tam blokada przed wylewaniem się wody. Póki butelki nie ściśniemy woda nie poleci w stanie "spoczynku" :) Woda nie kapie nawet wtedy gdy butelka ma ustnik otwarty i jednocześnie jest przechylona w dół!



Dla mnie ta butelka to świetna sprawa! Uważam, że warto ją mieć!
Butelka filtrująca Dafi całkowicie pozbawiona jest szkodliwego Bisfenolu A i dopuszczona jest do kontaktu z wodą! Jeden wymienny filtr zastępuje 300 półlitrowych butelek PET, dzięki czemu do środowiska nie trafia rocznie ok. 26,4 kg plastiku! 
Koszt butelki jest różny, w zależności od miejsca zakupu. Dostępne są m.in. tutaj, w Rossmannie za 30zł bez grosza, w PSB Mrówka za 35zł.
Koniecznie daj znać czy już ją masz czy może zamierzasz kupić!

8 komentarzy:

  1. U mnie w Rossmannie były do niedawna te butelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że już ich tam nie ma ?
      Ja u siebie w piątek jeszcze widziałam :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak! Warto mieć ją zawsze przy sobie!

      Usuń
  3. uwielbiam tą butelkę, używam jej codziennie i napełniam 3-4 razy w ciągu dnia. jest rewelacyjna, to mój ulubieniec tego roku

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.