Czy warto kupić box InspiredBy U.R.O.K edycja 4 ?



U R O K... pudełeczko z serii InspiredBy wypełnione kosmetykami, które w zasadzie kupiłam tylko dlatego, że uzyskałam informację o kodzie zniżkowym. Dziękuję Angeliko! :* 
Nie ukrywam też, że widok szczególnie dwóch kosmetyków przekonał mnie by kliknąć kup teraz! :) 

Po "wysypie" instagramowych fotek z ciekawymi specyfikami Mincer Pharma postanowiłam, że i ja sprawdzę co też takiego marka ma w tych swoich kosmetykach ciekawego, że tak wiele dziewczyn chwali 'vitacinfusion'. Gdy dowiedziałam się, że jest w pudełeczku krem to oczy mi się zaświeciły :) A jeszcze gdy zobaczyłam Stenders ... to już w ogóle euforia! No i kupiłam pudełko całe, tak naprawdę dla tych dwóch gagatków :) 

Takim sposobem właśnie stałam się posiadaczką pudełka, które samo w sobie jest śliczne i zostanie ze mną na dłużej :) Zawartość pewnie większość już zna, więc zapraszam na szybki przegląd zdjęć. Czy się opłacało wydać niespełna 30 zł ... OCZYWIŚCIE !!! :)








Pudełko zawierało:
MINCER PHARM Vita-C infusion 601 Intensywnie nawilżający krem na dzień
STENDERS Borówkowy krem pod prysznic
DOTTORE Płyn micelarny Sensitore Aqua Sensitive do skóry wrażliwej
Schwarzkopf Szampon Regenerujący BC Repair Rescue
SCHWARZKOPF Szczotka BC Detangler 
STENDERS Próbka Creamy Body Srub
PHARMACERIS Zestaw testerów


Dajcie znać czy subskrybujecie jakieś pudełka czy może kupujecie okazjonalnie, z uwagi na akcję rabatową ? A może w ogóle Was one nie kuszą ? ;)
 
 



26 komentarzy:

  1. Mnie nie kuszą, ale z przyjemnością podglądam, co też tam nawkładali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądać lubię, czasem zawartość jest naprawdę fajna i chcę kupić, ale pudełek już nie ma ;)

      Usuń
  2. Ja zawsze z zaciekawieniem przyglądam się zawartości takich pudełek i mam ochotę, by jakieś w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jakieś zamówisz to daj znać czy jesteś zadowolona. :)

      Usuń
  3. Fantastyczne pudełko, kusi mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, pudełko to fajne, przede wszystkim z uwagi na te dwa kosmetyki pierwsze :)

      Usuń
  4. mi się podoba zawartość tego pudełka, jeszcze nigdy nie zamawiałam tego typu pudełek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nigdy ? Jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  5. Te próbki są moim zdaniem zbędne ale zawartość nie jest zła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki jak próbki, gdy są przeszkadzają, a gdy ich niema to narzekanie, że mogli choć jakąś próbkę dać :)
      Ja akurat cieszę się z próbek, zawsze można poznać produkt na szybko, zapach, konsystencja, skład.... dla mnie to plus. A Pharmaceris akurat lubię :)

      Usuń
  6. podoba mi się, cieszę się, że ostatnio często w shinyBoxie pojawiają się kosmetyki STENDERS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jet super, choć ja wcześniej nie trafiłam, chyba od niedawna je dokładają :)

      Usuń
  7. ciekawe te kosmetyki, nie znałam ich wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do twarzy już mogę Ci polecić. Jest świetny!

      Usuń
  8. Za 30 zł to faktycznie się opłacało. Tym bardziej, że można spróbować czegoś nowego. A nie Joanny, albo Białego Jelenia na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Białego Jelenia akurat lubię, ale faktycznie wolę sama go kupić niż dostać w pudełeczku. :)

      Usuń
  9. zawartość naprawdę im się udała. wiele produktów bym z chęcią przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego szamponu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne różności w pudełeczku ;) Jeszcze nigdy nie kupowałam takich pudełeczek.
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się nic nie podoba, ale ja ogólnie jakaś wybredna jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość jest satysfakcjonująca w moim odczuciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię podglądać co ciekawego kryje się w pudełeczkach ale sama nigdy die nie zdecydowalam na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym kupiła dla Mincera i Stenders, ale na razie czekam na Joybox'a i zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.