Co regularnie kupuję w Yves Rocher + kod rabatowy



Yves Rocher lubię od ładnych kilka lat. Kupuję tam dość często, chyba nawet za często! Wracam, bo kosmetyki bardzo mi odpowiadają, moja cera szczególnie mocno polubiła się z serią elixir 7.9
W Yves Rocher kupuję nałogowo też swój ukochany zapach Naturelle. Nigdy mi się nie nudzi, mogę go nosić na okrągło. Nie wiem ile flakoników już tam kupiłam. :)


Aktualnie w internetowym sklepie Yves Rocher jest fajna promocja. Można skorzystać z kodu rabatowego - 100 zł. Wystarczy w koszyk wrzucić kilka kosmetyków, których wartość będzie równa bądź większa od 199zł  a w polu rabatowym wpisać STO :) Kwota zostanie pomniejszona, czyli w portfelu zostanie więcej niż normalnie trzeba byłoby zapłacić :) 
Jeśli jesteście ciekawe kosmetyków Yves Rocher to macie fajną okazję by skorzystać i zakupić taniej coś co Was od dawna interesuje. Stali klienci z pewnością też się skuszą... ja muszę przemyśleć czego mi potrzeba :) Może czas na nowy zapach ...?


Kto się skusi ? A kto już skorzystał ? 

10 komentarzy:

  1. Nie tym razem :) Ala jak kupuję, to zawsze z tym rabatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, nie. Nie idę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznamy szczerze, że pierwszy raz słyszymy o tej firmie :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni kilka razy w tygodniu mnie kuszą tymi rabatami, ale na razie jestem twarda, bo mam spore zapasy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, Yves Rocher ma chyba najlepsze promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubiłam w Polsce sklepów Yves Rocher... "Efekt Daglasa" - zbyt nachalne sprzedawczynie, patrzące na ciebie z góry! (może ja źle trafiłam) Fakt, że w Polsce ceny w Yves są trochę wyższe, od Rossmana czy Hebe... No ale bez przesady... Za to we Francji Yves to jeden z najtańszych sklepów (ceny dokładnie te same co w Polsce), taniej tylko w supermarkecie... nie ma tu nic w stylu Hebe, niestety :( I tutaj ten sklep bardzo polubiłam, obsługa też troche milsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle promocji ostatnio :P Tylko kasy coraz mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam kilka produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuję aż tak dużo, by korzystać z tego rabatu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.