005 Powdery Rose i 034 Graphite Sunset Victoria Vynn



Victoria Vynn. Marka, która mocno mnie zaciekawiła, którą postanowiłam sprawdzić! Dziś śmiało moge powiedzieć, że to był doskonały ruch, by zaufać hybrydom, które ma w swojej ofercie! Póki co sprawdziłam cztery kolory z serii Pure Creamy Hybrid ... co tu dużo mówić, są fantastyczne!

Pigmentacja kolorów genialna! Kremowa konsystencja to bajka! Perfekcyjne krycie nawet już przy jednej warstwie, jednak dla lepszego efektu warto nałożyć dwie, w szczególności przy jaśniejszych kolorach! 

Dziś przedstawiam wam manicure z wykorzystaniem dwóch kolorów: 005 i 034
To połączenie bardzo mi odpowiadało, dodatkowo kolor 034 jest świetny i będzie moim jesiennym hitem. 







12 komentarzy:

  1. śliczne kolory, piękny manicure. lubię hybrydy Victoria Vynnale mam inną serię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że weszła na rynek kolejna dobra marka lakierów hybrydowych :) Będzie w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki i manicure :) Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne mani, podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny manicure, bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki , szczególnie ten niebieski lakier mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne pazurki ;) nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.