Wtorkowa odsłona środowej paczki LEIFHEIT :)




Witajcie!
Przychodzę dziś z szybką prezentacja paczuchy, która przyjechała do mnie już w tamtym tygodniu! Muszę przyznać, że ilość produktów mocno mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się takiej ilości. :)
Pierwsze testy już za mną, jednak na końcowy wpis przyjdzie pora.
Póki co zobaczcie ile otrzymałam gadżetów, które bez wątpienia pomagają w domu w codziennych obowiązkach!












Całość naprawdę wygląda imponująco i niesamowicie mnie ucieszyła. 



Pięknie Wam dziękuję :*

8 komentarzy:

  1. najbardziej chciałam wypróbować Odkurzacz do szyb z drążkiem jednak zabrakło go w mojej paczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich kompanów do sprzątania nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten odkurzacz do szyb to super sprawa

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.