Przetestuj Pat&Rub :)



Witajcie!

Nadarza się świetna okazja by wypróbować doskonałe kosmetyki Pat&Rub. Wystarczy tylko wybrać produkt/y i już! :)


Aż 11 kosmetyków zostało mocno obniżonych, a wśród nich kosmetyki z edycji limitowanej: masło do demakijażu okolicy oczu, ust i twarzy oraz oliwkowy drobnoziarnisty peeling. Oba kosmetyki są genialne, mają doskonałe działanie i są bardzo wydajne! Nie pisałam jeszcze ich recenzji, ale takowe na pewno się pojawią, bo zasługują na to :) 

Z czystym sumieniem mogę również polecić doskonały krem do twarzy AOx
po pierwsze uwielbiam to opakowanie, po drugie doskonale wygładza i uspokaja cerę, świetnie nawilża i jest niesamowicie wydajny! Godna uwagi jest również świetna ekoAmpułka1, choć jest do cery suchej i wrażliwej, to na mojej mieszanej sprawdziła się wyśmienicie. Tutaj muszę nadmienić, że zapach jest różany. I choć za takim nie przepadam, to tutaj był on znośny ;)


Na stronie znajdziecie jeszcze inne fajne produkty, których ceny również zostały obniżone >klik<. Zajrzyjcie też do Outletu.

Pamiętajcie, promocja na powyższych 11 kosmetyków obowiązuje tylko dziś, do północy!

5 komentarzy:

  1. Chętnie bym coś kupiła, ale mam dziurę budżetową jak Wielki Kanion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będą jeszcze takie promocje, więc nic straconego. Niech no tylko kanion w budżecie się jakoś "załata' :)

      Usuń
  2. wow, bardzo atrakcyjne ceny, słyszałam, że marka przestaje istnieć.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.