Piękne i zdrowe nogi z Veera!



Każda kobieta, która nosi spódniczki i sukienki z nadejściem chłodniejszych dni (ale i nie tylko) sięga po rajstopy. Jedne z nas sięgają po klasyczne "cieliste", inne wybierają "kolor". Jestem ciekawa ile z nas świadomie wybiera rajstopy z myślą o nogach i prawidłowym krążeniu ? Ja przyznam się, że zawsze kierowałam się kolorem bądź wzorem, który to właśnie skłaniał mnie do zakupu. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z rajstopami/pończochami, które miałyby dbać jednocześnie o moje zdrowie. Do niedawna!

Marka Veera w swojej ofercie ma m.in. profilaktyczne rajstopy, pończochy i podkolanówki, które polecane są dla osób skarżących się na bóle nóg, gdyż skutecznie redukują zmęczenie nóg, poprawiają krążenie krwi, zapobiegają zmianom żylakowym, zapobiegają pajączkom i są polecane w zapobieganiu obrzękom nóg.


Veera przeciwżylakowa to linia produktów stosowana w profilaktyce przeciwżylakowej, Stopniowana kompresja, testowana klinicznie zapewnia skuteczną terapię. Wzmocnione palce i pięta zapewniają prawidłowe ułożenie wyrobu na nodze oraz właściwe rozmieszczenie ucisku.  Miękki i przyjemny ściągacz w okolicy talii oraz płaskie szwy. Włókno LYCRA podwójnie oplecione nadaje trwałość oraz sprawia, że rajstopy są przyjemne dla ciała. Produkty dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej.

Rajstopy te są inne niż wszystkie dotychczas mi znane. Wyciągając je z pudełeczka już zauważyłam jaki mają kształt. Sami zobaczcie! 


Wyraźnie zaznaczona pięta i palce pozwalają na prawidłowe założenie i należyte rozłożenie ucisku. Z racji tego, że są one uciskowe początkowo odnieść można wrażenie, że są zbyt ciasne, a nawet za małe. Wszystko jest w porządku, właśnie takie uczucie powinno być! Rajstopy Veera mają uciskać, bo to właśnie stopniowany ucisk wspomaga krążenie i sprawia, że przez cały dzień nogi są lekkie.


Rozmiarówka jest szeroka od 1 (S) do 5 (XXL), a dany produkt dobieramy też patrząc na swój wzrost i wagę. Pod względem "osobistych predyspozycji i wskazań do zastosowania" firma oferuje trzy rodzaje DEN (40DEN , 70DEN , 140DEN), jednak w przypadku rajstop Veera nie jest istotna ilość DEN , gdyż dzięki specjalnemu splotowi rajstopy 140 DEN są przewiewne również latem. Najważniejsze jest wybranie ucisku.


Ciekawostką może być fakt, iż produkty Veera zawierają antybakteryjne cząsteczki z jonami srebra dzięki temu zapewniają świeżość i higienę. Nie tracą swoich właściwości przez co najmniej 6 miesięcy.


Cieszę się, że poznałam te produkty, chętnie do swej garderoby dołożę kilka par "zdrowych rajstop", w różnych kolorach. Wszak jesień idzie i z pewnością często moje nogi będą odsłonięte. Świadomie wybiorę te produkty, bo nie od dziś wiadomo, że lepiej zapobiegać, niż leczyć!



Przyznać się proszę, która z Was świadomie sięga po profilaktyczne rajstopy, a która słyszy o nich pierwszy raz ?



14 komentarzy:

  1. Też bym chętnie skorzystała dla samej wygody noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygoda wygodą, ale zdrowie to punkt numer 1!
      Te produkty są naprawdę "prozdrowotne"!
      Polecam

      Usuń
  2. mi by się coś takiego przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej rajstop nie noszę, okazjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam produkty tej marki, dzięki nim nawet gdy jestem cały dzień na szpilkach chodzę z łatwością i nie bolą mnie nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo odczułam mając na sobie Veera!
      Chcę więcej!!! :)

      Usuń
  5. super sprawa, choć ja prawie w ogóle nie używam rajstop :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jesienią czy zimą nie ubierasz do spódnicy/sukienki ?

      Usuń
  6. Od zawsze wybierałam rajtuzy najbardziej jasne jakie znalazłam ponieważ nie chciałam żeby się strasznie odznaczały jednak nigdy nie zwracałam uwagi na to aby miały jakieś dodatkowe właściwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna się dowiedziałam, że takowe są... tutaj profilaktyka jest w cenie! Polecam :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.