Lirene Skin Detox - Prawdziwe cudo!



Tak! Jak tytuł już zdradził będzie "cukrowanie i fanfary", bo produkt marki Lirene naprawdę zasługuje na to!
Jeśli jeszcze nie miałyście okazji przyjrzeć się bliżej propozycji tejże marki to szczerze polecam nadrobić tę zaległość!Tylko ostrzegam, że jest to propozycja uzależniająca, z którą nie warto walczyć :)


Niepozornych rozmiarów saszetka (2x6ml) Lirene Skin Detox kryje w sobie magiczne cudo! Już po uchyleniu rąbka saszetki można poczuć niesamowicie przyjemną woń. Zapach, który skutecznie odpręża i sprawia, że domowe zacisze może zamienić się w profesjonalne SPA. Uwielbiam ten moment, bo są to chwile tylko dla mnie, mogę wtedy się odprężyć i wyciszyć, a gdy trzeba mog też normalnie funkcjonować, bo maska nie spływa z twarzy. 


Jej lekka konsystencja tuż po nałożeniu delikatnie zastyga. Ale nie musicie się obawiać suchej skorupy, czegoś takiego tutaj nie doświadczycie! Maska ta jest przyjemna w użyciu, nawet bardzo! Nie ma absolutnie żadnego dziwnego i niepożądanego uczucia by skóra była nieprzyjemnie ściągnięta. Ta maska to prawdziwy detoks dla skóry! Jej stosowanie gwarantuje doskonałe efekty!


Oczyszczający zabieg Lirene zawiera naturalną glinkę, bogatą w oligoelementy i minerały, które przywracają skórze równowagę, regulując wydzielanie sebum. Glinka pochłania zanieczyszczenia, dogłębnie oczyszczając skórę. Proces detoksykacji wspomagają guarana, bogata w kofeinę i niacynę oraz kaolin o działaniu ściągającym. Masło Shea odżywia, zmiękcza i łagodzi skórę, a wyciąg z dyni przywraca jej elastyczność i sprężystość. Drobiny peelingujące z łupinek ziaren kakao delikatnie złuszczają martwy naskórek, potęgując efekt wygładzenia, rozświetlenia i zmniejszenia widoczności porów.

Gwarantuję Wam, że po użyciu tej maseczki będziecie zachwycone stanem swojej skóry. Bez dwóch zdań i niezaprzeczalnie jest w dużo lepszej kondycji! Skóra staje się gładka i aksamitnie miękka, doskonale nawilżona. Pory skórne są idealnie zamknięte, brak jakichkolwiek zanieczyszczeń! Zero jakichkolwiek efektów przesuszonej skóry, podrażnień czy reakcji alergicznych. Dla mnie to ideał!

Aktualnie w Rossmann możecie kupić tę maskę w cenie promocyjnej - klik!
Dostępność: KLIK! 

Ja muszę koniecznie uzupełnić zapas ;) Nie wyobrażam sobie by mogło jej nagle mi zabraknąć. Już zawsze, na zawsze ze mną :)




Znacie tę maskę ? Co o niej sądzicie ?
 

18 komentarzy:

  1. Znam i bardzo lubię ;) świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna,to praeda ! Super, że i Tobie odpowiada ��

      Usuń
  2. A ja nie znam :) Ale z chęcią wypróbuję, bo ostatnio kupiłam maseczkę z glinką Ziaji i bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, bo warto! Ja na maski Ziaja juz nie patrzę, odkąd znam tę!

      Usuń
  3. Znam maseczki, ale nie miałam okazji przetestować. Myśle, ze się nie zawiodę. Bardzo lubię produkty z Lirene, zwłaszcza żele pod prysznic i peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i daj znać jak wrażenia. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie.

      Usuń
  4. dzięki za polecenie, wypróbuję sobie ten zabieg, najczęściej sięgam po produkty z białą glinką, nie mam pojęcia czy miałam już coś z zieloną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj Kochana, bo warto. Jestem ciekawa jak u Ciebie wypadnie. Koniecznie daj znać :)

      Usuń
    2. Wypróbuj Kochana, bo warto. Jestem ciekawa jak u Ciebie wypadnie. Koniecznie daj znać :)

      Usuń
    3. ok, kupię sobie, dzięki .

      Usuń
  5. Uwielbiam Lirene! <3 Ta marka nigdy mnie nie zawiodła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoje wzloty i upadki, ale większość kosmetyków lubię.

      Usuń
  6. ja miałam kilka maseczek z Lirene ale jakos mnie nie zachwyciły, ale z chęcią tą bym przetestowała może bym ją polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie znam ale chętnie poznam :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.