Ochrona z Rexona Active Shield



Myślę, że każdy bez wyjątku dba o swoją higienę osobistą, szczególnie mocno w upalne dni! 
Jestem ciekawa czy korzystacie ciągle z tych samych preparatów ze względu na jego doskonałe działanie bądź też przyjemny zapach czy może mimo wszystko szukacie ciągle czegoś równie dobrego co już dobrze Wam znane ?

Jakiś czas temu miałam okazję przygarnąć nowości marki Rexona. Linia antyperspirantów Active Shield to kosmetyki, które według producenta mają dawać ochronę przed bakteriami, które są przyczyną brzydkiego zapachu nawet 10 razy lepszą niż inne antyperspiranty. Zawierają też specjalnie dobrane olejki eteryczne, które wspomagają działanie antybakteryjne dając świeżość i komfort na długi czas.


Spośród trzech wariantów najbardziej polubiłam wersję w kulce. Mimo iż aplikacja każdej wersji jest łatwa i szybka, to właśnie kulka daje mi poczucie doskonałej ochrony i komfortu na cały dzień. Kosmetyk szybko wysycha i pozwala błyskawicznie założyć ubranie. Nie zdarzyło mi się też by pojawiły się jakieś niechciane plamy na ubraniach podczas ich zakładania. Ta wersja jest dla mnie idealna! 

Wersja w sprayu powoduje u mnie gęsią skórkę, natomiast sztyft ma to do siebie, że choć jest suchy to potrafi zostawić ślad na bluzce. Przez to odnoszę wrażenie, że te dwa warianty nie chronią mnie tak dobrze jak wersja w kulce, którą naprawdę uwielbiam! Mimo, że osobiście nie przypadły mi aż tak do gustu to widzę w nich plusy - oba mają fajne zabezpieczenia - w sprayu jest swojego rodzaju przycisk - klik, który zabezpiecza przed niechcianym przypadkowym rozpryskiwaniem, natomiast sztyft posiada nakładkę zasłaniającą sztyft, nie ma do niego bezpośrednio dostępu, należy ją najpierw zdjąć.

Wersja męska pięknie cytrusowo pachnie i szczerz mówiąc damskie mogłyby też takie być :) Antyperspirant spisuje się bez zarzutów, dobrze chroni przez cały dzień, można czuć się komfortowo i świeżo nawet podczas dużych upałów i wielkiego wysiłku!



23 komentarze:

  1. Jeśli miałabym się na któryś wariant zdecydować, to pewnie byłaby to kulka :D
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie osobiscie kuleczka jest numerem 1 :)

      Usuń
  2. Rexony nie używam juz dawno. Mam podrażnione pachy niestety i staram się używać łagodnych antyperspirantów. Obecnie stosuję z Garniera Beauty Care. Myśle nad Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garniera tez lubię, szczególnie różowa kuleczka mi odpowiada. Jednak lubie zmiany zapachowe, oczywiscie na lepsze ... by pozniej znowu wrocic do tego sprawdzonego. I tak na zmianę. :)
      Rexona podraznia Cię ??

      Usuń
  3. Mam wersję w sprayu i w następnej kolejności wypróbuję kulkę, skoro tak fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj! ZnajdIesz ją w promocji np. w InterMarche.

      Usuń
  4. Ja wybrałam sztyft :D Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta seria i jestem z niej przeogromnie zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest rewelacyjna. Warto ją poznać i docenić!

      Usuń
  5. mam tą wersję w kulce ale przeważnie wolę sztyfty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztyft też jest ok, ale często brudzi ubranie, bo jednak ma inną formułę.
      Dla mnie kulka jest najlepsza, choć w sumie nie zawsze tak było... kiedyś wolałam sztyfty :)

      Usuń
  6. super seria, bez kulki jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? A ja kuleczkę uwielbiam, to ona najbardziej mnie chroni i daje poczucie komfortu ! :D

      Usuń
  7. Miałam kiedyś Rexonę w sztyfcie, nawet zadowolona z niej byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj tę wersję, są jeszcze lepsze niż inne Rexony :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście najbardziej odpowiada mi kulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię najbardziej kulkę właśnie.

      Usuń
  11. Ja zdecydowanie wolę spray. Mam takie wrażenie największej higieny podczas używania go, bo nie dotykamy jednak produktem naszej skóry :)
    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiliśmy tę serię, jest bardzo skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.