Happiness Boutique



Każda prawdziwa kobieta lubi biżuterię, czy to kolczyki, pierścionki, bransoletki, czy też delikatne łańcuszki bądź naszyjniki z ogromnymi kamieniami. Jedne bardziej wielbią konkretny rodzaj biżuterii, inne idą w stronę minimalizmu i wybierają jeden - dwa elementy, które zdobią sylwetkę i dodają uroku :) Każda wybiera to co lubi i co jej się podoba.

Jakiś czas temu miałam okazję wybrać coś z niemieckiej marki Happiness Boutique. Mój wybór nie był łatwy, miałam wtedy ograniczony budżet a wiele mi się podobało. Musiałam więc wybrać jedną propozycję. Choć oferta jest niezwykle rozbudowana i naprawdę wiele czasu spędziłam by wybrać tę jedną jedyną postawiłam na delikatny naszyjnik, który od razu wpadł mi w oko! 





Piękny, delikatny podwójny łańcuszek, a na każdym zawieszki. Na jednym w kształcie serduszka, które zostało wypełnione masą perłową, a na drugim kluczyk z malutką cyrkonią.
Naszyjnik niewielkich rozmiarów, niezwykle delikatny sam w sobie, kuszący i jednocześnie elegancki choć ciągle w dziewczęcym klimacie sprawia, że czuję się wyjątkowo mając go na sobie. Naprawdę uroczy minimalizm, który w rzeczywistości stał się moją codziennością.





Key to Happiness to doskonały wybór dla osób lubiących minimalizm, którego nie da się przeoczyć :) Key to Happiness został wykonany z tytanu pozłacanego różowym złotem. Rozmiar zawieszek to 0,9cm oraz 0,8cm; jego waga to 24,0 g.


Na koniec słów kilka odnośnie przesyłki, jest ona realizowana naprawdę szybko i co ważne jest darmowa gdy wybierzemy dostawę pocztą tradycyjną (obowiązuje na terenie Europy)! Naszyjnik do 7 dni od zamówienia był u mnie. 
Happiness Boutique oferuje też liczne rabaty, promocje i program lojalnościowy, o którym więcej TUTAJ.

Krótko podsumowując: cieszę się, że wybrałam ten naszyjnik, bo mimo swej delikatności jest naprawdę solidnie wykonany, a dzięki temu mogę cieszyć nim każdego dnia. Wygląda pięknie w każdej stylizacji. Szczerze polecam.




8 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuję , ja również lubię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria jest świetna, widać że porządnie zrobiona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny naszyjnik, uwielbiam taką delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa biżuteria, również szukam czegoś dla siebie

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta biżuteria, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.