Zakupy z Pepco



Muszę przyznać, że pepco jakoś nigdy szczególnie mnie nie przyciągało swoją ofertą odzieżową. Byłam przekonana, że wraz z niską ceną otrzymuję ciuch o niezbyt dobrej jakości gatunkowej. Jednak ostatnio za sprawą zdjęć wrzucanych na Instagram zauważyłam, że wiele dziewczyn sobie chwali pewne spodnie, które jakościowo miały być przyjemne, a i wzorem przyciągały uwagę. Postanowiłam więc pójść i sprawdzić czy w "moim pepco" coś zostało i jak wygląda sprawa jakości materiału i wykonanie. 

Gdy już byłam w środku zaczęłam poszukiwania ów spodni. I udało się, znalazłam na końcu sklepu, na jednym z dolnych wieszaków, wisiały owe spodnie. O dziwo, w małym rozmiarze. Po pierwszym dotyku stwierdziłam, że nie jest źle :) Przymierzyłam, no i zakochałam się w nich. Są super! 


Oprócz tych, kupiłam jeszcze jedne, bardzo podobne fasonem i materiał gatunkowo też fajny.


Do koszyka wrzuciłam też pumpy - super przewiewne, bo luźne! I wzór też fajny :)


Idąc do przymierzalni napotkałam na drodze chabrowe eleganckie spodenki z dłuższą nogawką. Przymierzyłam i zapragnęłam, tak dobrze leżały :)


Gdzieś u góry na wieszakach mój Syn wyczaił koszulkę z aplikacją w kolorze spodenek. Fajnie prezentuje się ten duet.


Także w kilka chwil uzbierało się pięć ciuszków, za które zapłaciłam tak naprawdę grosze :)


Po zakupach w pepco poszłam z Synem na lody. Swoją drogą były bardzo smaczne.

Kupujecie ciuchy w pepco czy tylko ograniczacie się do dekoracji domowych kątów ;) ?

26 komentarzy:

  1. Ja pół szefy mam z pepco. Uwielbiam! Tanio, modnie i dobrze jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś :) Te dwie pierwsze pary spodni rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Pepco! Mogłabym tam codziennie chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie ? To chyba masz po drodze, bo ja akurat nie bardzo ;)

      Usuń
  4. Super te spodnie kupiłaś :) Ja tak szczerze to nie za często tam kupuję, ostatnio córce zakupiłam bluzeczkę i nie bardzo jestem z niej zadowolona, zmieniła swój kształt troszkę i aplikacja szybciutko sprała się ... no ale cena za nią była też malutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegladalam na szybko dzial dla chlopcow i niczego ciekawego gatunkowo nie widzialam. A wzory niektóre fajne.

      Usuń
  5. Fajne te pierwsze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szorty! Poszukuję spodenek właśnie takiej długości, więc jutro tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byly jeszcze beżowe :) Udalo się cis kupic ?

      Usuń
    2. Wczoraj kupiłam, są świetne i bardzo wygodne! :)

      Usuń
  7. mnie zdarzyło się coś kupić z odzieży w pepco, ale nigdy nie byłam zadowolona, dlatego jestem trochę zaskoczona, że te spodnie wcale nie są takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawde fajne. Wiele osob potwierdza.

      Usuń
  8. Bardzo lubię pepco i często robię tam zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakos ciuchow niespecjalnie, teraz bede zagladac, bo to co kupilam bardzo mi sie podoba

      Usuń

  9. Super spodnie, najbardziej podobają mi się te zielonkawe, pierwsze, może jak pojadę to jeszcze będą . ile kosztowały? Smakowity lód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowaly 39,99 :)
      Lód pyszny ...dlatego z synem chodzimy juz jako stali klienci do tej pani co ma te lody :)

      Usuń
  10. Po ubraniach dla dziecka jakość odzieży Pepco mnie nie przekonuje, dodatkowo rozmiarówka nie z tej bajki. Ale same w sobie rzeczy są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesto cos fajnego w gazetce jest a na miejscu okazuje sie, ze jakość niekoniecznie taka jak lubie. Wida , ze to sztuczne jakies, a niby 100% bawelny :/ Takze wizualboe ok, ale jakosciowo kipsko, dlatego dla B. wolę juz w lidlu i tesco kupic ciuch jakis :) Ale te naprawde są gatunkowo w porządku.

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobają te pumpy, muszę sobie kupić coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedlugo mają byc w lidlu, jestem ciekawa jak gatunkowo, bo wzory fajne będą i sama bym kupila choć jeszcze jedne. :)

      Usuń
  12. te pierwsze spodnie rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie, ale uwazam na sklady i jakosc, bo niektore czuc, ze takie szmatki:((

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie spodenki, ale kupiłam w sh

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.