Sayen - peeling i balsam ujędrniająco-modelujący



Dziś będzie o duecie, który miałam okazję poznać dzięki uprzejmości Sayen
W moje progi już jakiś czas temu zawitał peeling do ciała i balsam modelująco-ujędrniający.

Już w dniu dostawy zapoznałam się z zapachem tych kosmetyków. To czynnik, na który mocno zwracam uwagę, bo każdy wie, że z większą ochotą i zadowoleniem stosuje się regularnie i skrupulatnie kosmetyki, które pięknie pachną! I na tej płaszczyźnie, już pierwszego dnia, byłam bardzo zadowolona z owych kosmetyków. Cukierkowa nuta, która swą słodyczą sprawia, że ciało (i kubki smakowe) raduje się w momencie otwarcia każdego z tych kosmetyków. 


Konsystencja peelingu jest nieco inna niż dotychczas mi znane - tutaj doświadczamy substancji tak gęstej, że nie zmienia ona swojego położenia w opakowaniu i jednocześnie na tyle plastycznej i "miękkiej", że wydobycie jest niezwykle łatwe i proste. Dozowanie w minimalnej ilości pozwala doskonale wymasować całe ciało, a skóra po takim masażu jest miękka, gładka i pysznie pachnąca, jednym słowem mówiąc jest nieskazitelna i apetyczna! Peeling ma świetny skład, to pewnie za jego sprawą konsystencja jest taka nietypowa i jednocześnie spektakularna! Zawiera Body3 Complex™, czyli wyjątkowy kompleks składników, zapewnia skórze trójkierunkowe działanie: redukuje cellulit, ujędrnia oraz zmniejsza widoczność rozstępów. Również jest tu kofeina, która przyspiesza procesy spalania i pobudza krążenia. Ekstrakt z awokado - głęboko odżywia i nawilża skórę Uwielbiam stosować ten peeling na mokre ciało - wtedy z łatwością i ogromną precyzją można każdy skrawek ciała odpowiednio wypielęgnować i wymasować :) Skóra po zastosowaniu jest niesamowicie gładka i doskonale nawilżona. Uwielbiam go! KLIK!



Jeśli chodzi o balsam modelująco-ujędrniający jest lekki i również przyjemnie pachnie. Pozwala na masaż ciała, gdyż nie wchłania się w oka mgnieniu, ale to dobrze, bo "pracując z nim" codziennie po kąpieli nasze ciało odwdzięcza się doskonałym wyglądem skóry.
Body3 Complex™ to wyjątkowy kompleks składników, zapewnia skórze trójkierunkowe działanie: redukuje cellulit, ujędrnia oraz zmniejsza widoczność rozstępów. Super Sterol Liquid zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie. Kofeina przyspiesza procesy spalania i pobudza krążenie. Ekstrakt z guarany - pobudza proces lipolizy, powodującej rozpad komórek tłuszczowych. To wszystko sprawia, że wyczuwane pod palcem rozstępy stają się niczym "wyprasowane", skóra zyskuje młody wygląd jakby nigdy wcześniej nie miała z tym nieprzyjacielem styczności. Skóra jest odpowiednio napięta, jednocześnie jest sprężysta i elastyczna, a jej jędrność jest na najwyższym poziomie. Balsam gdy wchłonie pozostawia na skórze przyjemną aksamitną powłokę, która w błyskawiczny sposób wspaniale napina i wygładza cały obszar, na którym balsam się znalazł. KLIK!

Podsumowując krótko powiem tylko, że nie przypuszczałam, że kosmetyki, których cena wcale nie jest "jak z kosmosu" będą potrafiły zdziałać tak wiele. Tutaj niewątpliwy atutem jest zapach, który mnie uzależnił i sprawił, że regularność stosowania była wręcz "wymuszona" :) Wydajność kosmetyków również jest na plus! Mnie osobiście nic innego nie pozostaje jak zakupić kolejne opakowania tych, a że jestem ciekawa czy inne kosmetyki też są na tyle dobre co te, chcę wypróbować również pielęgnację twarzy. Wam oczywiście polecam wypróbować ten duet, tylko uważajcie - uzależnia i naprawdę działa! :)

15 komentarzy:

  1. Kuszące produkty. Ja mam bzika na punkcie peelingów, dlatego chętnie poznałabym i ten zaprezentowany przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kocham peelingi, a ten jrst nadzwyczajny!!! Swietna ta konsystencja jest, musisz spróbować!

      Usuń
  2. Doskonałe nawilżenie jakie niesie ze soba kosmetyk sprawia, że mam na niego ochotę ! :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super i warto go poznac. Polecam.
      Zaraz klikne :)

      Usuń
  3. Ostatnio właśnie czytałam troszkę o tej serii i jestem jej bardzo ciekawa, pewnie w przyszłości się skuszę na wypróbowanie :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, polecam z czystym sumieniem :)

      Usuń
  4. Widziałam ten peeling na blogach i mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowity, za sprawą konsystencji i zapachu. Uwielbiam go. :)

      Usuń
  5. Zupełnie nie kojarzę tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ciekawe kosmetyki, seria cialo jest genialna, a pielęgnację twarzy chcę wypróbować.

      Usuń
  6. Firmy nie znam, ale peeling bym chętnie przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam oba kpsmetyki, to świetny duet :)

      Usuń
  7. Fajny ten duet!
    Ja uwielbiam peelingi do ciała, a co do produktów modelujacych- używam sprawdzonego Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi mnie ten peeling. Tym bardziej, że ostatnio bardzo chętnie stosuję peelingi :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.