Ratunek dla zniszczonych włosów, czyli Timotei Miraculous Repair




Już jakiś czas temu do swojej pielęgnacji włosów wprowadziłam produkty Timotei. Choć nie pojawiają się u mnie regularnie i cyklicznie, to wybieram je bez obaw, gdyż lubię je za piękne nuty zapachowe i nie ukrywam absolutnie tego, że właśnie ze względu na nie sięgam po propozycje marki. Jedynym minusem tych produktów, który zauważam od samego początku to niezbyt wygodne, aczkolwiek śliczne w swojej prostocie i etykietach, buteleczki z zamknięcie klik. Gdy szamponu/odżywki jest mało ciężko postawić je na nakrętce tak, by były stabilne i nie wywracały się ;) Ale to w zasadzie jedyny aspekt na minus.


Seria Miraculous Repair zachwycające wzmocnienie przeznaczona jest do włosów suchych, zniszczonych modelowaniem i stosowaniem nadmiernie wysuszających włosy urządzeń typu suszarka czy prostownica. Została wzbogacona o olejek arganowy i makadamia. I muszę przyznać, że włosy polubiły się z tym duetem. Jeśli chodzi o zapachy to już na początku wspomniałam, że są przepiękne. Uwielbiam takie słodkie, otulające nuty! Przyjemnie się używa, gdy na głowie tak ładnie pachnie :) Konsystencje mają typowe dla produktów Timotei: szampon jest dość gęsty, ładnie się pieni i łatwo spłukuje, natomiast odżywka jest ich gęsta i bardzo wydajna, super zmiękcza i nawilża włosy, ułatwia rozczesywanie. 


Po tym duecie włosy prezentowały się ogólnie nienagannie, nawet mocno przesuszone kosmyki na końcach "nie skrzypiały", choć osobiście wydawało mi się, że z chęcią przyjęłyby dodatkowe nawilżenie ;)


Duet fajny, w przystępnych cenach (ok.9-10 zł/szt.), dostępny w większości drogerii. Za jakiś czas chętnie do niego wrócę, głównie dla tych zapachów! 

Znacie te kosmetyki ? Sięgacie po Timotei ?



22 komentarze:

  1. Kiedyś namiętnie używałam ich produktów do włosów. Teraz jakoś za nimi nie przepadam :)
    Choć tą serię chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach... polecam wypróbować

      Usuń
  2. Lubię produkty Timotei, jako jedne z nielicznych nie plączą moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za marką Timotei, zawsze ich produkty robiły mi na włosach katastrofę :/
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. odżwyka może by się u mnei sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś moje włosy bardzo źle reagowały na tą markę, co bym nie próbowała to był puch...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie cos w skladzie nie tak dla twoich wlosow.... co sprawdza się u Ciebie najlepiej ?

      Usuń
  6. Dawno temu stosowałam Timotei mam w zapasach szampon, na pewno go nie długo poznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co jakis czas sięgam po timotei.

      Usuń
  7. miałam ten szampon i u mnie też dobrze się spisywał ale z uwagi na sls i moją skłonność do suchego skalpu nie mogłam stosować go regularnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktore kosmetyki polecasz na suchy skalp ?

      Usuń
  8. U mnie niestety Timotei powoduje łupież :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bywa. Dobrze, ze na rynku duzy wybór i kazdy znaleźć może cos co odpowiada w 100% potrzebom

      Usuń
  9. Jakoś nie mam przekonania co do tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zapachy Timotei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, to one mnie skłaniają do zakupu :)

      Usuń
  11. i ja od czasu do czasu lubię sięgnąć po kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.