Bielenda Golden Oils Seria ultra nawilżająca - peeling i olejek



Golden Oils to bardzo przyjemna seria Bielenda, w której to kosmetykach znajdują się cenne olejki. Mają one za zadanie pielęgnować i chronić skórę przed utratą wilgoci.





Niesamowicie mocno ciekawił mnie ultra nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoją formułą, która daleka jest od typowego tłuściocha. Ten olejek ma gęstą konsystencję, która podczas aplikacji na ciało zmienia się w puszystą pianę! Lekkość tej emulsji sprawia, że każdorazowa aplikacja jest niesamowicie przyjemna. Olejek wspaniale oczyszcza skórę pozostawiając ją niesamowicie miękką i gładką! To z pewnością zasługa oleju makadamia, marula i kukui. To absolutny hit i kosmetyk obowiązkowy na upalne dni! Nic więcej nie jest potrzebne by skóra była zachwycona.






Z serii ultra nawilżającej poznałam też peeling cukrowy, który jest niesamowicie twardy patrząc na jego konsystencję i zachowanie w opakowaniu. Jednak wszystko się zmienia po pierwszym "skosztowaniu". Peeling pięknie się zachowuje pod wpływem ciepła dłoni, wtedy delikatnie zmienia się jako konsystencja na lekką i plastyczną. Nałożony na zwilżone ciało doskonale złuszcza i wspaniale masuje! I tutaj ciekawostka, peeling ten nie pozostawia parafinowej powłoki, gdyż nie zawiera w składzie takowej. Skóra jest gładka jak aksamit i przyjemnie miękka, nawilżona. Także wszyscy zwolennicy peelingów bez pozostających czasami powłok na skórze - musicie wypróbować to olejkowe cudo!

Cała seria zachowana jest w tonacji złota z turkusem, wspaniale wpisuje się w upalne lato i przychodzące mi na myśl gorące piaski i ciepłe morze :)

10 komentarzy:

  1. Miałam ten peeling - jest genialny!! I bez parafiny ♥ Natomiast olejek zakupię przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest genialny, uwielbiam i ja :D

      Usuń
  2. Miałam tą serię rok temu u uważam, że całkiem niezła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa za brak parafiny! Takie peelingi to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś już tego ? :)
      Jest niesamowity!!!

      Usuń
  4. Miałam tą serię i bardzo ją sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko by było inaczej, bo jest fantastyczna :D

      Usuń
  5. Koniecznie przy okazji muszę zwrócić uwagę na te produkty! Jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdziły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.