Vaseline * Balsam do ciała Intensive Care w spray'u




Mam nadzieję, że już niebawem będziemy mogli wszyscy się cieszyć słoneczną pogodą. Tęsknię za dniami, gdzie słońce budzi mnie rano wpadając bez zahamowań przez okno do mej sypialni :) Liczę, że tegoroczne lato będzie słoneczne i upalne, chcę korzystać z "tarasowania", być na świeżym powietrzu. Tylko słońce, pamiętaj bądź litościwe i nie grzej zbyt intensywnie, bo wtedy już niczego się nie chce po powrocie z pracy do domu ;)


Z myślą o tych ciepłych dniach zaopatrzyłam moją rodzinkę w lekkie i przyjemne balsamy do ciała. Marka Vaseline ogromnie mnie ciekawiła odkąd się tylko pojawiła na rynku. Długo zwlekałam by poznać jej kosmetyki. W końcu, już jakiś ładny czas temu, sięgnęłam po raz pierwszy po "brązowy" spray, no i przepadłam. 

Cocoa Radiant ma niesamowitą moc w formie uzależniającego zapachu. Jeśli lubisz budyń waniliowy złamany nutą czekolady to ten zapach jest dla ciebie. Ta wersja sprawi, że będziesz w niebie podczas aplikacji tego jakże lekkiego, ale jednocześnie mocno nawilżającego balsamu do ciała.

Wersja Essential Healing - waniliowa/żółta -   jest raczej neutralna pod względem zapachu, jest pachnąca, nawet ładna, ale niczym wam jej nie opiszę ;) Zapach nienachalny, absolutnie niedrażniący nosa. Spokojna nuta, która nie kłóci się z zapachami perfum. :)


Jeśli chodzi o opakowanie to jest to standardowy spray, każdy wie jak działa. Należy przed użyciem wstrząsnąć zawartością po czym aplikować. I tutaj najlepiej nie aplikować od razu bezpośrednio na ciało, a na dłoń. Wtedy unikamy bałaganu wokół, który może powstać niechcący, przy okazji :)


Konsystencja jest lekka jak mgiełka. Podczas rozpylania w zagłębienie dłoni tworzy się delikatna pianka, która błyskawicznie zmienia się w aksamitnie gładkie mleczko. Formuła lekka i przyjemna, dzięki niej balsam szybko się rozsmarowuje i wchłania, pozostawiając skórę nieskazitelnie gładką i miękką. Sprawdza się super nawet na spalonych przez słońce ramionach, daje porządne ukojenie. Po zastosowaniu skóra jest długo nawilżona, jest aksamitna w dotyku. Fakt, że wchłania się błyskawicznie może spodobać się szczególnie panom, którzy raczej nie lubią czekać, aż kosmetyk zniknie z powierzchni skóry :)




Dla zainteresowanych powyżej składy balsamów Vaseline w spray'u.


Aktualnie w biedronce są one w promocyjnej cenie - 190ml kosztuje 16,99 zł, gdzie w rossmannie cena wynosi 26,99 zł. Myślę, że warto zrobić zapas na ciepłe dni, kiedy to stosowanie treściwych maseł jest czymś o czym mnie osobiście nie chce się myśleć. :)

Sięgacie po tego typu balsamy w spray'u czy jesteście jednak wierne mleczkom i standardowym balsamom ?


15 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta forma aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam, fajna forma aplikacji i delikatne nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam,tak jak pisze Wera,że niestety nawilżenie jest delikatne więc go sobie darowałam,ale sposób aplikacji jest świetny

    OdpowiedzUsuń

  4. Ja mam nadzieję, ze jednak latem też spadnie trochę deszczu. Jest potrzebny roślinom. Miałam wersję Cocoa Radiant, lubiłam ten balsam i nowy sposób aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa formuła balsamów :) Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tylko jedno razi- sama nazwa Vaseline- jakoś źle mi się kojarzy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je ostatnio w Biedronce i widzę, że mają bardzo fajną formę aplikacji, jednak u mnie produkty zawierające parafinę lub wazelinę nie zawsze dobrze się sprawdzają na całym ciele, ale samym produktem mnie zainteresowałaś, bo ma ciekawą formę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czekoladowy i czekam z nim na zużycia zaległych balsamow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chcialam sie skusic na to :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne zdjęcia :) mam oba produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Cocoa Radiant. Bardzo lubię taką formułę w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna chciałam się na niego skusić jednak cena wydaje mi się dość duża.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.