Moja sympatia jest ogromna ♥ Pat&Rub ♥



Bardzo lubię markę Pat&Rub. Długo chodziłam obok niej, nie mogłam się przekonać do zakupu czegokolwiek. Jednak jak już kilka lat temu doświadczyłam kilku kosmetyków, zapragnęłam więcej, więcej i więcej. 

Przyznaję, kosmetyki te nie należą do tanich, jednak ja zawsze kupuję je w cenach okazyjnych. Łączę promocyjne ceny z rabatami, które wzrastają wraz z zakupami, dodatkowo wyszukuję kodów rabatowych. I muszę przyznać, że dzięki temu wiem, że kosmetyki te wcale nie są takie drogie jak na pierwszy rzut wyglądają! A ich jakość i skuteczność jest dla mnie super. Maja skóra póki co nie polubiła się tylko z tonikiem do twarzy, którego nie jestem w żaden sposób przepchnąć by był 'na tak' ;) Wiem jednak od Was, że wiele z Was go uwielbia wręcz. :)

Ale nie o tym... przychodzę tutaj by Wam pokazać co kupiłam tym razem. A nie kupiłam mało, przyznaję. 
Robiąc fotki uświadomiłam sobie ilości jaką mam do przerobienia. Na szczęście nie jestem w tym osamotniona, mam dwóch pomocników. Coś z tego co kupiłam trafi też na prezent. A więc lecę z fotkami i krótkim komentarzem ;)


Tak, wiem ... sporo ;) Jednak są tutaj dwa kremy do rąk, dwa balsamy do ciała, jedno masło i jeden peeling a także oliwka do kąpieli, która jest dla mnie nowością oraz znany mi od dawna żel pod prysznic. Linia rewitalizująca to jedna z moich ulubionych :)


Tego hipoalergicznego olejku do ciała byłam od dawna ciekawa. Kupiłam go więc bez zastanowienia, był elementem zestawu z balsamem z serii Sweet.


Balsam dla mamy na rozstępy... niby rozstępów nie mam, ale ostatnio troszkę mi ubyło cm tu i tam no i pomyślałam, że skoro oliwka jest w zestawie z tym balsamem to go też wezmę i wypróbuję. Liczę na ujędrnienie, wygładzenie okolicy brzuch-biodra ;-) Od razu mówię, że tragedii u mnie nie ma, ale przydałoby się coś celowego. Może właśnie to. Pachnie super a i opinie ma fajne!


Krem do twarzy AOx ciekawił mnie od dawna. No i ciekawość zwyciężyła, wszystko przez to, że był akurat rabat 50% ;)


Oczywiście do zamówienia można było dobrać próbki kosmetyków. Nie było tych, które mnie interesowały w pierwszej kolejności - chodzi mi o kremy koloryzujące i balsamy do twarzy BBB - chciałam na żywo sprawdzić odcienie... no ale cóż - wzięłam to co z proponowanych mnie zainteresowało :) 

O czym chcę na koniec wspomnieć to fakt pakowania paczek przez Pat&Rub - tyle bibuły ile znajduje się w kartonie nikt nie daje ;) Już po otwarciu pięknie wygląda, a tu jeszcze zawartości nawet nie widać. Z tych powyższych kosmetyków kilka zostało zakupionych w zestawach, a te były pięknie zapakowane w torebeczki filcowe. Kolejny uroczy akcent! Ach... mogłaby częściej robić zakupy w Pat&Rub

Jeśli ktoś jest zainteresowany cenami poniżej znajdują się linki do moich zestawów i całej reszty. Ceny mogą się zmieniać, bo co chwilę Pat&Rub robi jakieś akcje promocyjne. 

Dajcie koniecznie znać czy znacie markę, co lubicie i szczególnie polecacie wypróbować. Jestem ciekawa czy któraś z Was zna te balsamy BBB i kremy koloryzujące do twarzy, których próbek nie udało mi się zdobyć ;) Jakie są, ciemne, jasne, kiepskie czy warto kupić ??








19 komentarzy:

  1. Ile zakupów! :) Już nie mogę się doczekać, kiedy mi wpłynie jakaś kasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji poznać kosmetyków P&R :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz nadrobic przy okazji. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Pat&Rub !
    Najbardziej lubię chyba linię niebieską - zapach jest obłędny! W zapasach mam jeszcze peeling z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest. Zimą namietnie jej uzywalam, teraz skusila mnie ta oliwka :)

      Usuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam nic z tej firmy,ale wydają się być całkiem ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są swietne. Skusić sie kiedyś musisz :)

      Usuń
  5. uwielbiam zapach tej serii rewitalizującej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wyczekiwać recenzji kremu do twarzy AOX :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd wypróbowałam kosmetyki Pat & Rub nie rozstaję się z nimi i ciągle zamawiam coś nowego :) Na szczęście co rusz pojawiają się u nich jakieś promocje...Ja jestem wielką fanką serii otulającej, lubię też scrub rozgrzewający i moje ostatnie odkrycie - tonik (ten standardowy, nie AOX, choć AOX też jest niezły).

    OdpowiedzUsuń
  8. ich kosmetyki strasznie mniekuszą ostatnio. Dużo dobrego o nich słyszę

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o nich same dobre opinie, więc chętnie wypróbuję! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię pat rub :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszaleć od czasu do czasu można, a nawet trzeba :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.