Stało się... (EDIT 14.04)




Witam się ciepło w ten pochmurny dzień :)

Chciałam ogłosić "małą wielką zmianę", która być może wywołała bądź jeszcze wywoła pewne niezamierzone z mojej strony zamieszanie ;)


Otóż ... zmieniłam nazwę bloga... i teraz nie jest już 

 

z adresem kraina-testow.blogspot.com





 jest natomiast



z adresem http://krainadarin.blogspot.com






Powiem szczerze, że zmieniając adres/nazwę nie myślałam, że zmienię jednocześnie historię wcześniejszych postów... po szybkim przeanalizowaniu myślę, że to było nieuniknione.

Dodatkowo dopasowałam adres e-mail, obowiązujący to krainadarin@wp.pl


Pozdrawiam



EDIT : 14.04.2016

Moja zmiana adresu wprowadziła faktycznie niezłe zamieszanie, dlatego postanowiłam powrócić do poprzedniego adresu. Nowa nazwa bloga jednak zostaje :)

Pozdrawiam 

5 komentarzy:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.