Żel do mycia twarzy pomarańcza - aloe vera Patanjali





Ajurwedyjski żel do mycia twarzy. Od pewnego czasu była to moja stała pielęgnacja twarzy. Była, bo niestety się już skończyła. Ale uważam, że mimo iż już żel się skończył to warto o tym specyfiku kilka słów powiedzieć tutaj.


W wygodnej, bo miękkiej, tubce umieszczono gęsty żel o perłowej konsystencji. Zapach charakterystyczny, pomarańczowy, bardzo ładny, orzeźwiający, dodający energii. Fantastycznie spisywał się rano w charakterze "budzika" podczas porannej toalety. Wieczorem natomiast dość dobrze zmywał makijaż, ładnie oczyszczał ale przy tym nie wysuszał ani też nie ściągał skóry, która wręcz przeciwnie po użyciu była miękka i gładka w dotyku. 


Kosmetyk naprawdę przyjemny w stosowaniu, a teraz dostępny w obniżonej cenie KLIK.Wydajność przyzwoita, komfort używania duży, a skład krótki. :)
Nic innego mi nie pozostaje jak tylko Wam go polecić.

Skład: aloe vera, citrus sinenisis, azadirachta indica, ocimum sanctum.


 http://zielonysklep.com/pl

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szczerze Wam dziewczyny polecam ten żel.

      Usuń
    2. Szczerze Wam dziewczyny polecam ten żel.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Krótki, zachęcający.... może sie skusisz ;)

      Usuń
  3. Chętnie bym wypróbowała.

    PS. Pomarańcza:) Pomarańcz to kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... ja z naklejki z produktu przepisałam :P
      Na stronie też tak mają....
      Ale zaraz zmienię w takim razie, skoro to błąd... dzięki :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przyjemny, orzeźwiający, godny uwagi.

      Usuń
  5. Nooo i skład i zapach zacny :) obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest, wypróbować warto!

      Usuń
  6. Ajurweda czyni cuda na moich włosach i skalpie, ale do twarzy do tej pory stosowane kremy mnie zapychały. Ale jestem ciekawa tego żelu, choć nie wydaje mi się zbytnio oczyszczający, a moja skóra-brudaska potrzebuje niezłego oczyszczenia każdego dnia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon,który miałam też dobrze wpłynął na moje wlosy i skórę glowy.

      Usuń
  7. ja miałam aloes i mięta, bardzo fajny był ten żel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie znam, może skuszę się na twoją wersję.

      Usuń
  8. Narobiłaś mi na niego ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś peeling o zapachu pomarańczy i wspaniałe budził mnie rano ;) Będę to wypatrywac!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada tak hmm wręcz aptetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz go widzę, ale już gp zapragnęłam :) głównie przez zapach pomarańczowy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię cytrusowe kosmetyki do pielęgnacji ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz się z nim spotykam, ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.