22.03 - Światowy Dzień Wody



22 marca obchodzony jest Światowy Dzień Wody. Z tej też okazji dziś chcę zwrócić uwagę na wodę, a właściwie na jej filtrowanie i świadome spożywanie :) To, że "woda zdrowia doda" wiadomo już od dawna. Każdy wie, że powinno się nawadniać organizm, a dzienna "norma" to 2 litry wody. Nie każdy tyle wypija, z różnych względów. 

Odkąd posiadam w domu dzbanek filtrujący wodę kranową zużycie "domowej" wody znacznie wzrosło. Jednocześnie ograniczyliśmy właściwie do zera zakup wody butelkowanej. Ta domowa gdy jest przefiltrowana jest wykorzystywana przez nas w wielu aspektach - głównie przygotowujemy na niej obiady i inne płynne posiłki, oczywiście kawa i herbata tylko na takiej wodzie jest przyrządzana. Podlewam nią nawet kwiaty :)


Od ładnych kilkunastu miesięcy przerzuciłam się na wkłady filtrujące Dafi, które wzbogacają wodę w pierwiastek życia - magnez, który łagodzi stres, obniża ciśnienie krwi, wspomaga procesy uczenia się, zapobiega miażdżycy i arytmii serca. 

Filtr Mg+ Unimax filtruje i jednocześnie wzbogaca wodę w życiodajny magnez. Pokrywa ponad 20% dziennego zapotrzebowania dorosłego człowieka na ten pierwiastek. Ponadto spełnia podstawową funkcję wszystkich filtrów Dafi - redukuje zawartość metali ciężkich, usuwa większość substancji niekorzystnie wpływających na smak, zapach i barwę wody. (źródło)

Dzięki temu, że codziennie filtruję wodę z wykorzystanie wkładu magnezowego mam pewność, że niedobór magnezu w naszych organizmach jest systematycznie niwelowany. Dzięki temu zapobiegam stanom przemęczenia i skurczom mięśni oraz dbam o równowagę naszych organizmów :)

Nie umiem już nawet sobie wyobrazić, że w moim domu miałoby nie być takiego dzbanka. To dla mnie codzienność, która mocno zakorzeniła się i nic jej nie wyprze. :)


A Wy filtrujecie wodę czy wybieracie jednak tę butelkowaną ?

PS. Z okazji dnia wody w sklepie internetowym DAFI znajdziecie dziś zniżkę - 20% 
Zachęcam do zaglądnięcia. 
Jeśli się zdecydujesz w polu rabatowym wpisz hasło : dzień wody
Rabat ważny tylko 22.02.2016.
 

8 komentarzy:

  1. mam aż dwa dzbanki dafi, najbardziej smakuje mi woda i piję jej bardzo dużo w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten dzbanek i codziennie go używam do filtrowania wody :)
    Dziś dostałam (jednak) nieco inny wraz z bidonem - będzie w sam raz na spacerki, jak dzieci wyzdrowieją.
    Niebawem i u mnie recenzja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki dzbanek z innej marki i bardzo jestem z niego zadowolona :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie filtruję wody, po prostu piję przegotowaną. Jakoś nie przekonują mnie takie dzbanki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny dzbanek, ale konkurencyjnej marki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.