Powrót + Kesh Kanti Reetha Patanjali ... szampon jak marzenie :)



Mała przerwa od bloga była wskazana, czy dobrze mi zrobiła tego jeszcze nie wiem ;) Jedno wiem, brakowało mi pisania tutaj. Jednak już jestem, czy będę mogła utrzymać częstotliwość pisania z roku poprzedniego tego nie wiem na tę chwilę. Oby było choć w połowie tak jak w zeszłym roku.;)

Dziś recenzja szamponu, który otrzymałam z Zielonego Sklepu - KLIK!
W ty sklepie znajdziecie mnóstwo ciekawych marek, m.in. PUKKA, SESA, KHADI, KAILAS itp. itd. 
Zachęcam do zajrzenia. Myślę, że ciężko będzie "wyrwać się" stamtąd bez zakupów - także uważajcie. :)


Wracając do szamponu - KESH KANTI REETHA - jest to naturalny szampon na bazie ziół Kesh Hanti Reetha przeznaczony do każdego rodzajów włosów. Szampon wzmacnia, oczyszcza i odżywia włosy, pomaga też w problemie przetłuszczania się pasm i wypadaniem ich. 


Co mnie mocno zszokowało to barwa :) Nie spodziewałam się takiego widoku, jednak na szczęście zapach jest bardzo przyjemny, nie odrzuca. Konsystencja jest odpowiednia, nie jest ani mocno gęsty, ani też zbyt rzadki. Ładnie się pieni, nie ma problemów by go dokładnie spłukać. Świetnie oczyszcza skórę głowy nie podrażniając ani nie wysuszając jej, a przy tym skutecznie eliminuje problem przetłuszczających się włosów u nasady. Dość dobrze nawilża pasma, choć końce moich włosów mogłyby być bardziej łase na to nawilżenie, które oferuje. Włosy nie wymagają nakładania odżywki, gdyż nie plącze ich i tutaj ogromny plus! Szampon jest wydajny, a opakowanie 200ml nie kosztuje majątku. Dostępny jest tu - KLIK!

Jednym słowem POLECAM!

http://zielonysklep.com/pl
 

10 komentarzy:

  1. Szampon ma dość nietypową konsystencję, ale najważniejsze, że działa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma nieprzyjemny, ale mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Insteresujący. Ale jego barwa rzeczywiście zaskakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jego kolor raczej nie przypadłby mi do gustu, ale najważniejsze jest działanie ! :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go przetestowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O faktycznie kolor ma zaskakujący, jak na szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem :) Kolor ma mega :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mi wpadł w oko, masz może jego skład? :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.