Pat&Rub ♥




Witam,
jeśli macie wolne miejsce w swych "kosmetycznych pudłach bądź szufladach" to być może ta wiadomość okaże się dla Was atrakcyjna. A jeżeli miejsca nie macie ale macie np. ochotę poznać coś nowego-kosmetycznego spod flagi Pat & Rub to nie zwlekajcie zbyt długo!


Jeszcze tylko dziś do północy przy wpisaniu w koszyk hasła ZIMA otrzymacie dodatkowe 30% rabatu!
Rabat ten działa nawet na już obniżone ceny wszystkich kosmetyków!


Pomimo, że w szufladzie mam jeszcze dwa balsamy do ciała to skusiłam się na kilkanaście kosmetycznych propozycji. Wybrałam kilka zestawów, moim łupem stały się m.in. Słodka Wanilia i Intensywna pielęgnacja dłoni i stóp ale przede wszystkim skusiłam się po raz kolejny na genialne świece do masażu ♥ ! Uwielbiam je! Myślę, że warto się skusić na nie właśnie teraz, bo cena wychodzi bardzo atrakcyjna. Dostępna tutaj - klik! Pamiętajcie, że od tej ceny jest jeszcze -30% ! :)

Skusicie się na coś czy może już to zrobiliście ?  
Co chętnie byście przygarnęły ?

9 komentarzy:

  1. No i się skusiłam na oststnią chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki Pat & Rub, tym razem nie skorzystałam z promocji ze względu na ogromne zapasy, ale fajnie, że tak często pojawiają się takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA nie skorzystam, bo mam postanowienie, zużyć pierw swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za info, ja mam ochotę na rozgrzewający balsam do dłoni pat&rub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, nie popatrzyłam na daty na obrazku, a tu już po promocji...

      Usuń
  5. Oni ciagle maja promocje na cos ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.