Jabłko w karmelu - woda toaletowa z serii Plaisirs Nature Yves Rocher



Maleństwo z Yves Rocher, które zachwyciło mnie! Bardzo żałuję, że to edycja limitowana serii Plaisirs Nature, przygotowana z myślą o świętach gwiazdkowych. Ten zapach mogłabym nosić każdego zimowego dnia. Jest po prostu cudny! Woda idealnie oddaje pieczone jabłuszka, które dodatkowo doprawiono do smaku karmelową nutą.


Słodko-owocowy zapach nie jest absolutnie przesłodzony! Jest tutaj wyraźnie apetycznie świeży, wprawiający w dobry nastrój. Działa tak samo intensywnie jak kubki smakowe gdy widzą ciepłą szarlotkę z karmelem :) Nie można się oprzeć, to czysta przyjemność dla duszy :)


Woda toaletowa ma 20ml i kosztuje 19,90 zł. Zadziwiająco długo potrafi "być blisko mnie". Jeśli jeszcze spotkacie stacjonarnie to "jabłuszko w karmelu" powąchajcie, jeśli tylko on line <klik> - bierzcie w ciemno! :)


10 komentarzy:

  1. Mam dwa takie maluchy :) Jednak zdecydowanie bardziej opowiadała mi zeszłoroczna gruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszki niestety nie mialam okazji poznać. Jak ta gruszka pachniala, że bardziej Ci odpowiadala ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruszka pachniała bardzo apetycznie. A jabłko chyba też było 2 albo 3 lata temu? Tylko nie wiem, czy podobne do tego, bo tego nie wąchałam. Mam ten zapach "poprzedniego" jabłka - trochę inny flakonik.

      Usuń
  3. Lubię te wody toaletowe, tego zapachu nie miałam, ale inne raczej szybko zanikały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ummm aż mi ślinka pociekła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. O brzmi ciekawie :D Lubię zapachy YR a limitki już w szczególności :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nabrałam ochoty na szarlotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to chciałabym kiedyś powąchać ten zapach.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.