Ciężki wybór ... 5 x SEMILAC




Przychodzę z postem, który miał się pojawić już jakiś czas temu. Przedstawiam Wam pięć lakierów hybrydowych SEMILAC. Póki co to właśnie hybrydy Semilac stosuję z ogromnym zadowoleniem, choć na rynku pojawiają się co jakiś czas "nowe" marki, jeszcze mnie one do siebie nie przekonały ;)





Poniżej z bliska 5 bardzo fajnych Semilaczków. Kolorystycznie fajnie pasowały, a że nie mogłam się zdecydować jaki konkretnie nałożyć to.... zastosowałam wszystkie. :)





Na koniec szybciutko powiem który jest który ... i tak od kciuka - czyli od góry zaczynając idąc w kierunku małego paluszka to:
103 ELEGANT RASPBERRY
066 GLOSSY CRANBERRY
011 PURPLE DIAMOND
005 BERRY NUDE
075 STYLISH BROWN

I jak Wam się podoba ? Który przyciąga Was w swoją stronę ?

30 komentarzy:

  1. Berry Nude i Stylish Brown przypadły mi najbardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zimowe z nich kolory :)

      Usuń
    2. I przede wszystkim są stonowane i przypominające "kolory ziemi" ^^ Mam specyficzny gust.

      Usuń
  2. Wszystkie są śliczne, ale kupiłabym na początek środkowy, później dwa pierwsze, i ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preferujesz róże i jego odcienie ;)
      Ciezko wybrać ten jedyny, a widząc całą kolekcję to ciężko zakupić nawet kilka kolorow. Wszystkie by się chciało

      Usuń
    2. Preferujesz róże i jego odcienie ;)
      Ciezko wybrać ten jedyny, a widząc całą kolekcję to ciężko zakupić nawet kilka kolorow. Wszystkie by się chciało

      Usuń
  3. 103 widzę na moich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. berry nude fajnie wygląda:) ja wczoraj zamówiłam trzy nowe semilaczki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam teraz możliwości podejrzenia zamówienia, ale na pewno jest wśród nich popularny biscuit oraz brokatowe sreberko:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne kolorki :) mi to się marzy Lazure Dream z Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt :) Ja długo zastanawiałam się nad hybrydami ale mi się rozmyślało jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut oka najładniejsze dla mnie te dwa jakby brązy ...chociaż wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory. Ale ładne są ;)
    Ja ostatnio zamówiłam Blue ink oraz Sleeping beauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. same pięknoty, mam sporo semilaków ale żadnego z tych, najbardziej spodobały mi się brązy.

    OdpowiedzUsuń
  10. brązowy, nudziak i żurawinka najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mi się podobają :) Razem też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylish brown jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię produkty semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie razem ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są! Ale najbardziej podoba mi się 066.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odcienie cudowne, jednak ja jakoś nie mogę przekonać się do hybryd ;/ mam wrażenie że jednak psują płytkę paznokcia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.