Upominki, które przywiozłam do domu po spotkaniu blogerek




Hej.
Ostatnio znowu w "czasobraku" jestem :P ale staram się sukcesywnie nadrabiać zaległości.
Dziś notka o upominkach, które otrzymałam na spotkaniu blogerek, o którym pisałam w tej notce.

Poniżej wymieniam tych, którzy umilili nam spotkanie :)

otrzymałyśmy bon 50zł do wykorzystania w internetowej drogerii Douglas. 
 
 * Hairspa
 Podarowało nam zniżkę na turban termalny wielokrotnego użytku, który wspomaga pielęgnację włosów. 
Być może się zdecyduję, muszę tylko zagłębić się w temat. Ktoś używał ? Jakie wrażenia ? Warto ?
 
Dostałyśmy 3-dniową wejściówkę do Fabryki Formy. 


Otrzymałyśmy odświeżacz z patyczkami oraz olejek zapachowy wraz z kominkiem.
 
 
Obdarował nas skarpetkami oraz poszewką na poduszkę z kotem.
 
Otrzymałyśmy przepyszne słodkości. 
Wkrótce o nich więcej na blogu!
 
 
Na spotkaniu doświadczyłyśmy zabiegu SPA dla dłoni oraz odbyło się losowanie upominków. Mnie ono ominęło, bo ze względu na późną godzinę musiałam już uciekać.
 
Verona 
Podarowała nam zestaw kosmetyków. 
 
 
Cederroth 
Tutaj pojawiły się plastry, które znam i lubię, głównie przez mojego najmniejszego domownika ;)
Firma dołożyła również 3 oleje Bio-Oil, które zostały rozlosowane. Mnie się nie poszczęściło ;)
 
 

  Babeczkarnia 
Sara przygotowała dla nas przepyszne babeczki.
Patrz pierwsze zdjęcie ;)
 
I.M.P.A 
przysłało nam paczki z akcesoriami i kosmetykami do stóp. 
Niestety paczka dotarła spóźniona a ja wciąż ją muszę odebrać od organizatorki, stąd upominki nie są widoczne na zdjęciu ;)
 
 
 
Znacie coś z powyższego ?
Coś Was szczególnie zainteresowało ? 
Dajcie znać! :)

 
 

10 komentarzy:

  1. świetna poszewka z kotem ;) mój kolega miał etui na telefon z tym motywem ;) jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. miło jest wrócić z jakimiś upominkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne upominki :) Poszewka i skarpetki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie obejrzę recenzje INGRID :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna ta poszewka z kotem :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.