Tak błyskawicznie działa ... MintiShop



Przychodzę z szybką notką. Muszę od razu powiedzieć, że to nie jest żaden sponsorowany wpis, nic z tego nie mam. Jednak szybkość działania obsługi sklepu Minti Shop zasługuje nie tylko na moją uwagę. Dawno niczego tam nie kupiłam, wczoraj się skusiłam. Mój zakup był raczej zdecydowany. 





Mówię raczej, bo zanim kupiłam upragnioną szczotkę Tangle Teezer BLOW STYLING HALF Paddle, która w koszyku była po kilku minutach od wejścia na stronę, to jeszcze musiałam się porozglądać za kilkoma lakierami hybrydowymi. Ukochane Semilac chętnie bym przygarnęła w każdej ilości i właściwie w każdym kolorze. Jednak z racji tego, że mam ich jeszcze stosunkowo malutko to wybieram te kolory, które na daną chwilę przyciągają mnie w swoim kierunku :) 

Także oprócz szczotki TT, która w rzeczywistości okazała się być duża, zakupiłam 4 lakiery Semilac. Dorzuciłam trzy pilniki i dwie polerki. A na sam koniec skusiłam się na pędzelki Essence z nowej kolekcji. Chciałam wrzucić do koszyka jeszcze te do pudru, bronzera i różu, no ale niestety były niedostępne. 


Ogólnie podsumowując pracę MintiShop... złożyłam zamówienie w okolicy godziny 8:30 dnia 01.12.2015r., opłaciłam z góry przelewem elektronicznym, wybrałam dostawę do paczkomatu i ...dziś, 02.12.205 po godz 10:00 dostałam smsa, że paczuszka już na mnie czeka. Odebrałam ją dopiero po 16:00 bo byłam pół dnia w pracy, ale to obrazuje tylko jak szybko sklep uwinął się z moim zamówieniem. 


Do czego mogę się przyczepić to fakt, że w paczce nie znalazłam paragonu. To jedyny minus w tej całej "szybkiej akcji". Patrząc na zdjęcia mogłabym się jeszcze przyczepić do granatowej "błyszczącej strony" szczotki - czy nie wydaje się Wam, że jest jakaś taka "porysowana", jakby już swoje przeszła - hmm ?

Skorzystałyście wczoraj z darmowej dostawy w MintiShop ? Czy Wasze paczki już do Was dotarły ?

29 komentarzy:

  1. Z chęcią skorzystam z ich oferty :P Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam w Minti, ale na przesyłkę dopiero czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta szkotka TT świetna! daj znać, jak się sprawdzi.

      Usuń
    2. Pewnie, że dam znać :)
      A co zamówiłaś ... pochwal się :D

      Usuń
  3. Ciekawa jestem kolorów semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zamówienie złożyłaś, najbardziej ciekawi mnie ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej szczotki, dja znać jak będzie się sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory lakierów śliczne <3 A ta szczotka mnie ciekawi, także czekam na wpis o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery piękne :)
      Już nie mogę się doczekać by je nałożyć :)
      Wpis o szczotce będzie.

      Usuń
  7. Często robię zakupy w MintiShop i nie mogę im niczego zarzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś zadowolona. To dobrze świadczy o działaniu całej ekipy Minti.

      Usuń
  8. Już gdzieś czytałam, że nie dają paragonów... A niektóre ceny mają po prostu zawyżone... :P i mając wybór pomiędzy minti a cocolitą, wybrałam drugą opcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotkę, którą chciałam mieli najtaniej :) Także stąd mój wybór.

      Usuń
  9. Piękne kolorki hybryd wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. My jeszcze nigdy nie robiłyśmy zakupów w MintiShop ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ostatnio Minti też pozytywnie zaskoczyło szybkością realizaci zamówienia :) Zdecydowanie będę do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa szczotka :) Jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z Minti Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to faktycznie błyskawicznie się uwinęli,żeby tak każdy sklep pracował

    OdpowiedzUsuń
  14. ja latem kupiłam TT do stylizacji w największym rozmiarze, ciągle nie mogę się do niej przekonać, uwielbiam wersję klasyczną i kompaktową, ale ta jest taka… sztywna, twarda i wielka. Hybrydy semilac to moja miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie ta jest zupelnie inna od tych "znanych" TT. Najwazniejsze by traktować ją jako taką do stylizacji właśnie :)

      Usuń
  15. szkoda,że tych pędzli z Essence nie mogę dostać w mojej Naturze,a są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bede polować na te ktorych juz nie było :)

      Usuń
  16. Ja też zamawiałam od nich Tangle Teezer, ale wersję Salon Elite. I podobne byłam bardzo zadowolona z szybkości obsługi, zamawiałam do Niemiec, a przyszło naprawdę bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam aktualnie 4 wersje TT :) wczesniejsze bardzo polubilam, ciekawe jak będzie z tą do stylizacji. :)

      Usuń
  17. Glossy Cranbery? Gdzieś mi chyba ten kolor umknął u Semilaca...
    A nad tą szczotką się poważnie zastanawiam. Widziałam post u Idalii, a przydałoby mi się coś do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedługo zaczynam z hybrydami, jak mi się sprawdzą, to kupuję Berry Nude, piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja była już wczoraj, też kupiłam kilka rzeczy i też chwalę się nimi na blogu. Super, że czas dostawy jest tak krótki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bardzo lubię ten sklep bo wysyłka jest błyskawiczna. Semilaci uwielbiam. Póki co mam 4 ale coś czuję, że moja kolekcja szybko się powiększy. Polecam jeżeli nie masz 033 Pink Doll. A te pędzelki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.