Ręczna robota, czyli smakołyki z Krainy Słodkości ♥




Prawie wszędzie mocno świątecznie a u mnie dziś na blogu notka, o czymś co sprawiło, że ślinianki domowników mocniej zaczęły pracować gdy tylko ich oczęta dostrzegły te kolorowe smakołyki :) Otrzymałam je na ostatnim spotkaniu, ślad po nich zaginął już dość dawno, zdjęcia już zdążyły kurzem się delikatnie pokryć :)

Producent o sobie:
Nasz sklep jest miejscem, gdzie każdy, kto kocha słodycze znajdzie coś dla siebie. Cukierki i żelki o różnych kształtach i smakach produkowane są w całości ręcznie według opracowanych przez nas receptur. Do ich produkcji stosujemy naturalne surowce. Na przykład do barwienia naszych słodyczy używamy naturalnych wyciągów z warzyw i owoców. Chcemy, aby smaki naszych słodyczy pozwoliły dorosłym klientom wrócić pamięcią do czasów, kiedy byli dziećmi, a naszym najmłodszym degustatorom pokazać jakimi słodyczami delektowali się ich dziadkowie.

A co myślimy my o wyrobach z Kariny Słodkości ?
Oczywiście uwielbiamy te słodkie maleństwa :) Różnorodność smaków tych nieregularnie "pociętych" dropsików oraz formy w przypadków żelków przyprawia o zawrót głowy, ale taki pozytywny zawrót głowy :) Kolorystyka mocno przyciąga wzrok, smakołyki te zjada się właściwie już oczami :) A później jest tylko lepiej. Słodkości mają jedyny w swoim rodzaju aromat - smak i zapach są niepowtarzalne. Kubki smakowe szaleją :) 





Na koniec największy łasuch i jego osobisty lizak :) Dał się namówić bym mogła spróbować. Choć miałam z nim przyjemność całe dwie sekundy to śmiało stwierdzić mogę po tym czasie, że ten jagodowy był przepyszny :)

Jeśli kochacie słodycze to w Krainie Słodkości z pewnością znajdzie coś dla siebie :) Znajdziecie tam nie tylko lizaki, cukierki, żelki, ale również czekolady, praliny, batony i owoce kandyzowane.

Kraino Słodkości - Dziękujemy za paczuszkę. Sprawiła nam mnóstwo radości i osłodziła wspólnie spędzone chwile.  :*

Lubicie smakować takiej ręcznej manufaktury ?

10 komentarzy:

  1. wyglądają pysznie i pewnie jeszcze lepiej smakują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają :) Chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądają i cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wczoraj byłam w manufakturze bo mój TŻ uwielbiam te cukierasy i dostanie cały słój na Święta nimi wypełniony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś takie te cukierki "cięte" kupiłam na jarmarku w Gdańsku. Były pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkości to mogłabym jeść a jeść a później się ruszyć nie mogę;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przechodziłam obok ich sklepu i te smakołyki kusiły wyglądem ale byłam twarda i nie kupiłam:) Teraz mi narobiłaś smaka na tego jagodowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne żeliki *.* uwielbiam żelki i nie potrafię im się oprzeć.
    Ale narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.